Jump to content
Annons

Namedropping


martinm

Recommended Posts

Annons
  • Svar 119
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Johnny Mnemonic

ååh! Visst är det han minns-killen? 😆

Han är nån slags spion och lagrar 300 gigabyte data i hjärnan! Eller nåt sånt. Minnet sviker lite. I filmen spelas han av Keanu Reeves.

Om jag tillåts korrigera: 3GB.

På den tiden var det ofattbart mycket. Henry Rollins gör en biroll. Hans kommentar om Reaves: "Jo, han är ju lite småpuckad, glömmer repliker o så, men man förstår ju att tjejjerna gillar honom".

***

Namn: Pimme

Link to comment
Dela på andra sajter

Johnny Mnemonic

ååh! Visst är det han minns-killen? 😕

Han är nån slags spion och lagrar 300 gigabyte data i hjärnan! Eller nåt sånt. Minnet sviker lite. I filmen spelas han av Keanu Reeves.

Om jag tillåts korrigera: 3GB.

På den tiden var det ofattbart mycket. Henry Rollins gör en biroll. Hans kommentar om Reaves: "Jo, han är ju lite småpuckad, glömmer repliker o så, men man förstår ju att tjejjerna gillar honom".

***

Namn: Pimme

Enligt IMDB.com:

The year is 2021, and half of the Earth's population is suffering from the disease known as Nerve Attenuation Syndrome (NAS). Johnny, a mnemonic data courier, is hired to carry 320 gigabytes of crucial information to safety from the Pharmacom corporation. Pursued by Yakuza agents and a crazed cyborg, Johnny must deliver the data or die in twenty-four hours.

Edit: 1995 var 3gb inte såå mycket.

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Harry Brandelius

.... åsså en bonus...

Ludgo-Pelle  😉

hette han inte Ludvgo-pelle? vi menar samma kile väl "gedderigatte gatte gedderi gatte gatte".

🙂

nope.... Ludgo-Pelle 🙂 ett tips.. gå in på tradera och kolla in LP-skivorna under folkmusik... jäklar vilka coola skivomslag 😉 Mycke dragspelsskivor från -70 talet....

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Vad betyder namedropping?

Jag säger väl Eva Röv då. En jag skulle ringa till fick jag veta...

Hon snackade en hel del skit.

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...