Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted
Usch, vad Ni är ytliga!

De är inte ytliga, de gillar tjejerna de postar bilder på för deras personligheter.

Posted
Usch, vad Ni är ytliga!

De är inte ytliga, de gillar tjejerna de postar bilder på för deras personligheter.

Fattar jag väl! Jag har legat med samtliga och kan gå i god för att de är ytliga, allihop! De var bara ute efter min kropp. Jag känner mig utnyttjad!

Posted
Fattar jag väl! Jag har legat med samtliga och kan gå i god för att de är ytliga, allihop! De var bara ute efter min kropp. Jag känner mig utnyttjad!

Ahh... det var alltså det som hände på den där Göteborgs IRL'en. Och det var därför vi inte var bjudna? Det förklarar ju saken.

/Majken

Posted

Oxavföring!

Om man visar en bild så visar man en yta. Är det ytligt? Då är alla kort ytliga.

Kanske bättre att visa den vita baksidan av kortet?

😄

Posted

Birgitta_Dahl.jpg

Skulle denna bild vara mindre ytlig?

Posted (edited)

kvadratmeter

Detta är väl ytligt om något!!

😱

Edited by musik
Posted

Ahh... det var alltså det som hände på den där Göteborgs IRL'en. Och det var därför vi inte var bjudna? Det förklarar ju saken.

/Majken

😎

Posted

Hej!

Jo, men tråden har undertiteln "vad hon är vacker". Det där ser ju ut som vilken gubbe som helst runt 30...

😕