Jump to content
Annons

ujuj


tordA

Recommended Posts

Annons
Varför kan man plötsligt inte se de tre senaste bilderna här i tråden? Vem sabbar?
För att servrarna med bilderna inte tillåter hot linking...

EDIT: Har för mig att jag redan förklarat den här saken för dig tidigare, musik. *letar*

Se, här var det: https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...ndpost&p=220013 😏

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

så kunde jag först t.ex. åtminstone se de två bilder jag själv valt, men sedan inte se dem...

Men det förklarade jag ju!

Bilderna du själv valde, finns kvar i cacheminnet hos din webbläsare. Därför kan du se bilderna, men inte de andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Martin Gore..

martin_gore.jpg

Om jag vore lagd åt det hållet hade jag varit jävligt tänd 😄

Nu är jag bara kär i hans musik 😉

Hade jag varit lagd åt det hållet skulle han fortfarande vara rätt ful 🙂! Men säkert en grymt intressant pojkvän!

Kan vi inte göra lite musik idag Martin? - shyssta rå 🙂!

Trodde han var en sån som alla tror är homo men som inte är det, eller?... har ngn andra erfarenheter?

Det sjuka är att hans solo-skiva är helt värdelös medan hans bästa typ 20 låtar ju är helt magiska! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Martin Gore..

Om jag vore lagd åt det hållet hade jag varit jävligt tänd 😄

Nu är jag bara kär i hans musik 😉

Hade jag varit lagd åt det hållet skulle han fortfarande vara rätt ful 🙂! Men säkert en grymt intressant pojkvän!

Kan vi inte göra lite musik idag Martin? - shyssta rå 🙂!

Trodde han var en sån som alla tror är homo men som inte är det, eller?... har ngn andra erfarenheter?

Det sjuka är att hans solo-skiva är helt värdelös medan hans bästa typ 20 låtar ju är helt magiska! 😉

Hehe, tjae, han är iallafall INTE homosexuell, med tanke på att han har barn och grejer, samt en ex-fru som han precis skilt sig från 😄.

Jag tycker iofs inte att han är ful, när man ser filminspelningar där han är med så ser man att han har en jävla utstrålning och en jävla skön humor, och sånt tänder man lite på faktiskt 🙂 ...

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag visste inte att killar var så här utseendefixerade... 😎

Sjuka ideal. Tror ni inte att tjejer har nog med komplex redan? Och så sitter ni här och bestämmer vilka som är fina/fula.

Nej! Alla är vackra på sitt sätt. Men reklam, tv osv verkar ha lurat i er allihopa att man måste se ut på ett visst sätt för att vara vacker. Alla tjejer på bilderna ser ju för sjutton likadana ut!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...