Jump to content
Annons

ujuj


tordA

Recommended Posts

Jag vill nog hävda att tjejer är precis lika utseendefixerade?

Går man på bio så får man höra alla tjejer i publiken tråna efter Brad Pitt eller Orlando Bloom... Och jag tvivlar på att det beror på deras fantastiska skådis-insatser?

Sjuka ideal? Jag har en ganska bestämd uppfattning om någon är vacker eller inte, sen om jag är hjärntvättad av TV vet jag inte? Det är väl det som är grejen med att vara hjärntvättad, att man vet inte om det?

Jag vill inte gärna ta på mig att tjejer har komplex. Jag skyller inte på dem för att jag själv har komplex över allt möjligt.

Jag är säker på att tjejer är precis lika fördomsfulla, utseendefixerade(säkert mer) och dessutom diskuterar sex på ett sätt som man inte trodde var möjligt. Jag har varit med när tjejer verkligen kommit igång och jämför snoppstorlekar och annat, och det var rätt grovt...

Redigerat av ztevie
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag är säker på att tjejer är precis lika fördomsfulla, utseendefixerade(säkert mer) och dessutom diskuterar sex på ett sätt som man inte trodde var möjligt. Jag har varit med när tjejer verkligen kommit igång och jämför snoppstorlekar och annat, och det var rätt grovt...

Japp, jag har haft lika mycket polarinnor som polare i mitt liv, och min erfarenhet är att tjejer är generellt värre än killar. Har suttit många bakissöndagar som ensam och anförtrod kille med tjejgänget och här är några exempel på hur det låtit då:

- "Fan va jag är sugen på en flottig pizza", säger jag.

- "Nä... en hamburgare", säger en av tjejerna.

- "Nä, en stor saftig kuk", säger en av de andra tjejerna.

Eller:

- "Alltså jag kollade in [en av tjejkompisarnas] kille som hon precis mött. Han hade fan knappt nån bula i jeansen. Han har säkert jätteliten snopp. Förstår inte hur hon kan vara ihop med en sån".

De var så hjärntvättade på snoppstorlekar att de t.o.m dömde ut sina närmaste vänners killar baserat på hur paketet låg i jeansen. Tidningen Cafés tjejpanel är ingen överdrift, den framstår som en underdrift i jämförelse med bakissöndagarna med gamla tjejgänget.

De var absolut helt underbara tjejer som jag älskade att festa och umgås med, men jag lärde mig att tjejer kan vara mycket råare än killar, och framförallt mer utseendefixerade. Det finns såklart undantag, men det finns det hos båda könen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja tjejer är likadana!

Det var som när jag skulle handla snus en gång.. Går fram till kassan och säger "Tjena, jag vill ha en grov"

-Ja, vem skulle inte vilja det? Säger hon i kassan

Då vart jag 🙂

🙂

😮

😮

😮

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill nog hävda att tjejer är precis lika utseendefixerade?

Går man på bio så får man höra alla tjejer i publiken tråna efter Brad Pitt eller Orlando Bloom... Och jag tvivlar på att det beror på deras fantastiska skådis-insatser?

Sjuka ideal? Jag har en ganska bestämd uppfattning om någon är vacker eller inte, sen om jag är hjärntvättad av TV vet jag inte? Det är väl det som är grejen med att vara hjärntvättad, att man vet inte om det?

Jag vill inte gärna ta på mig att tjejer har komplex. Jag skyller inte på dem för att jag själv har komplex över allt möjligt.

Jag är säker på att tjejer är precis lika fördomsfulla, utseendefixerade(säkert mer) och dessutom diskuterar sex på ett sätt som man inte trodde var möjligt. Jag har varit med när tjejer verkligen kommit igång och jämför snoppstorlekar och annat, och det var rätt grovt...

Ja, självklart. Det kanske lät som att jag inte tror att tjejer är utseendefixerade. Det är dom verkligen! Men det blir ju inte bättre av det? Känns det bra för en kille med liten sopp att tjejer sitter och diskuterar snoppstorlekar??

Jag blir lika förvånad varje gång jag hör något sånthär.

Jag tycker att du borde ta på dig att tjejer har komplex. Vem ska annars göra det?Alla borde ta ansvar. Sluta bidra till att folk mår dåligt genom att köpa porrtidningar osv. Det är ju som sagt t ex TV's fel att det finns såna här sjuka ideal, men då bör man väl inte hjälpa till på traven? Skrota sån skit! Alla är bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är säker på att tjejer är precis lika fördomsfulla, utseendefixerade(säkert mer) och dessutom diskuterar sex på ett sätt som man inte trodde var möjligt. Jag har varit med när tjejer verkligen kommit igång och jämför snoppstorlekar och annat, och det var rätt grovt...

Japp, jag har haft lika mycket polarinnor som polare i mitt liv, och min erfarenhet är att tjejer är generellt värre än killar. Har suttit många bakissöndagar som ensam och anförtrod kille med tjejgänget och här är några exempel på hur det låtit då:

- "Fan va jag är sugen på en flottig pizza", säger jag.

- "Nä... en hamburgare", säger en av tjejerna.

- "Nä, en stor saftig kuk", säger en av de andra tjejerna.

Eller:

- "Alltså jag kollade in [en av tjejkompisarnas] kille som hon precis mött. Han hade fan knappt nån bula i jeansen. Han har säkert jätteliten snopp. Förstår inte hur hon kan vara ihop med en sån".

De var så hjärntvättade på snoppstorlekar att de t.o.m dömde ut sina närmaste vänners killar baserat på hur paketet låg i jeansen. Tidningen Cafés tjejpanel är ingen överdrift, den framstår som en underdrift i jämförelse med bakissöndagarna med gamla tjejgänget.

De var absolut helt underbara tjejer som jag älskade att festa och umgås med, men jag lärde mig att tjejer kan vara mycket råare än killar, och framförallt mer utseendefixerade. Det finns såklart undantag, men det finns det hos båda könen.

Ja, de är hjärntvättade. För vad har det för betydelse? Egentligen? Blir man lyckligare av att ha en kille med stor snopp? Nej, knappast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir lika förvånad varje gång jag hör något sånthär.

Jag tycker att du borde ta på dig att tjejer har komplex. Vem ska annars göra det?

Och jag blir lika förvånad varje gång jag hör något sånt här...

Om jag tycker att någon är vacker så måste jag ju kunna säga det om det är det jag tycker? Jag fattar inte varför någon ska få komplex över det? Hon har inte Pamela-plast-tuttar eller Botox fullproppad i ansiktet(vad jag vet), så skyll inte på att jag hypar bröstförstoringar och sånt skit...

Tänk om, jag går på bio och hör nån tjej säga: "-Gud vad Brad Pitt är snygg!". Ska jag då börja gnälla om hur illa behandlad jag känner mig och kräva att så får dem inte säga för då får jag komplex eftersom de inte tycker samma om mig??

Du resonerar ungefär som idioterna som kräver att alla män ska ta på sig ansvaret för alla våldtäkter som sker(Ja, det finns faktiskt folk som tycker det!).

I helvete heller! Jag har aldrig våldtagit någon och kommer aldrig att göra det heller, jag tar inte på mig ansvaret för idioter för att jag råkar tillhöra samma kön?

Vem ska ta på sig det då? Ja, kanske de som begår våldtäkter är mitt förslag? Och även makthavare som ger så löjliga straff och ser till att det är nära på omöjligt att bli dömd...

Så nä, jag tar inte på mig alla kvinnors komplex för att jag tycker att Jessica Alba har ett fördelaktigt utseende... Tyvärr!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Thore Skogman haha...du är för rolig egghövve!!

Pienny: självklart ska man få tycka att någon är vacker. Synd om man inte fick säga det till sin blivande fru, eller hur? Att du tycker att de som presenterats i denna tråd ser likadana ut tycker jag var märkligt! Inte nu på senare tid va? Håriga damen och alla andra...

Varför är det tabu att säga att någon är vacker? Det är väl inte annorlunda än att säga att någon sjunger bra eller är duktig på gitarr. Eller att säga att någon är elak, snål, ambitiös eller vad det än gäller. Vacker är ju bara en egenskap och faktiskt ingenting annat.

Jag har nog fler tjejkompisar än killkompisar, men ingen av dem har pratat grovt eller nedsättande om killar i min närvaro. Så där förvånar ni mig. Iofs brukar inte killar göra det i min närvaro heller. Det är väl för att jag är hindu.... *asg*

Jag tycker dock att tjejer verkar mer utseendefixerade än killar. Och då menar jag när det gäller hur de själva måste se ut, som tjejer.

Men att tycka att den och den är vacker, är INTE att vara utseendefixerad. Inte ett dugg!! Det innebär bara att man tycker att den och den är vacker.

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, de är hjärntvättade. För vad har det för betydelse? Egentligen? Blir man lyckligare av att ha en kille med stor snopp? Nej, knappast.

Just det! 😉

Ah, är det alltså så den ser ut...

En korridorskompis berättade en gång för en massa år sedan om att hon varit hemma hos nån bekant och sett just den texten på en sån där bonad...

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...