Jump to content
Annons

ujuj


tordA

Recommended Posts

Annons
Vafan! De som inte gillar dena tråden behöver ju inte titta likzom bah halo? Så äre, fett flow.

Brudarna kan gärna skaffa sig en egen cool tråd mett fett flow lixom bah. Jag är lugn softish vettu 😄

Jag tycker att de som inte gillar misshandel kan blunda också 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan! De som inte gillar dena tråden behöver ju inte titta likzom bah halo? Så äre, fett flow.

Brudarna kan gärna skaffa sig en egen cool tråd mett fett flow lixom bah. Jag är lugn softish vettu 😄

Jag tycker att de som inte gillar misshandel kan blunda också 😄

Blunda mornel, jag har en överraskning åt dig! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan! De som inte gillar dena tråden behöver ju inte titta likzom bah halo? Så äre, fett flow.

Brudarna kan gärna skaffa sig en egen cool tråd mett fett flow lixom bah. Jag är lugn softish vettu 😎

Jag tycker att de som inte gillar misshandel kan blunda också 😎

Blunda mornel, jag har en överraskning åt dig! 😄

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag tycker att de människor som tycker att de människor som vissa sänder för att de tycker de är attraktiva, själva istället borde sända bilder själva på de människor dessa människor tycker är attraktiva.

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

j_lo_narrowweb__200x306.jpg

(suck)... Patetiskt..? Ja, kanske är det så på något sätt..?

Meningslöst. Hm, tja som "den längsta tråden tråden" eller "vilken låt lyssnar du på nu tråden" eller ja, djävlar, de flesta trådar här är ju rätt meningslösa egentligen också. "Humortråden" den är ju inte alls kul... Bellman ... Är det humor..? Nu drev de visst om folk med parkinson också..

Varför skicka in demolåtar.? Chansen är rätt stor att de flesta inte kommer någonvart med sin musik eller sina alster i en eller annan form... Livet känns också rätt patetiskt när jag tänker efter, kort och meningslöst.. Vi dansar här en stund och sedan..? Faen, livet suger... Sedan dör man!

Vart leder allt, vart är vi på väg och varför...

Man kan också öppna en öl, luta sig tillbaka, ta ett djupt andetag... Och andas ut.

Aaahh... Nu kändes allt lite bättre igen? Äh. Måste allt vara så meningsfullt jämt eller "opatetiskt" och redigt..?

Det hela handlar om tycke och smak... Tidsfördriv.. IT´S ALL IN GOOD FUN! Tongue in cheek.

Inte faen har jag en kass kvinnosyn för att jag medverkar på den här tråden..?

Lever i ett lyckat förhållande sedan år tillbaka, hata eller se ner på kvinnor..? Nä!

Se det som en hyllning istället..? En hyllning till det mest fantastiska och gåtfulla varelsen av oss "mänskliga" varianter. Som ni ser så kommer de i helt olika "förpackningar" dessutom. Olika varianter för alla smaker och tycken.

Ja, djävlar.. Inte tittar jag på Big Brother heller, gillar inte det jag ser... NEJ! Jag stänger inte av tv:n. Det är inte därför som jag köpte den.. Jag byter bara elegant kanal och tittar på en annan tråd.. Nej, kanal menar jag.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

j_lo_narrowweb__200x306.jpg

(suck)... Patetiskt..? Ja, kanske är det så på något sätt..?

Meningslöst. Hm, tja som "den längsta tråden tråden" eller "vilken låt lyssnar du på nu tråden" eller ja, djävlar, de flesta trådar här är ju rätt meningslösa egentligen också. "Humortråden" den är ju inte alls kul... Bellman ... Är det humor..? Nu drev de visst om folk med parkinson också..

Varför skicka in demolåtar.? Chansen är rätt stor att de flesta inte kommer någonvart med sin musik eller sina alster i en eller annan form... Livet känns också rätt patetiskt när jag tänker efter, kort och meningslöst.. Vi dansar här en stund och sedan..? Faen, livet suger... Sedan dör man!

Vart leder allt, vart är vi på väg och varför...

Man kan också öppna en öl, luta sig tillbaka, ta ett djupt andetag... Och andas ut.

Aaahh... Nu kändes allt lite bättre igen? Äh. Måste allt vara så meningsfullt jämt eller "opatetiskt" och redigt..?

Det hela handlar om tycke och smak... Tidsfördriv.. IT´S ALL IN GOOD FUN! Tongue in cheek.

Inte faen har jag en kass kvinnosyn för att jag medverkar på den här tråden..?

Lever i ett lyckat förhållande sedan år tillbaka, hata eller se ner på kvinnor..? Nä!

Se det som en hyllning istället..? En hyllning till det mest fantastiska och gåtfulla varelsen av oss "mänskliga" varianter. Som ni ser så kommer de i helt olika "förpackningar" dessutom. Olika varianter för alla smaker och tycken.

Ja, djävlar.. Inte tittar jag på Big Brother heller, gillar inte det jag ser... NEJ! Jag stänger inte av tv:n. Det är inte därför som jag köpte den.. Jag byter bara elegant kanal och tittar på en annan tråd.. Nej, kanal menar jag.

Den här tråden är inte patetisk o onödig...

Det är ju den här tråden som får mig att gå upp varje morgon 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...