Jump to content
Annons

Kollar ni på Lost?


Danabacken

Recommended Posts

Glaskatten (oregistrerad)
Jag har läst den flera gånger, det var min favoritbok när jag var mindre 🙂

Grejen med Den Hemlighetsfulla Ön är ju att det inte är något konstigt med ön, utan att Kapten Nemo håller till där

Den hemlighetfulla ön var väl rätt mystisk till Nemo dök upp, vänta bara tills Nemo visar sig på Lost-ön....

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 202
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

101-Louis (oregistrerad)

Jag har inte läst Den Hemlighetsfulla Ön, men däremot Flugornas Herre och jag kan inte påstå att Lost liknar Flugornas Herre alls. Barnen i boken, av det jag minns eftersom det var ett tag sedan jag läste den, bildade grupper, började slåss mot varandra och hade det inte alls lika organiserat som de vuxna i Lost har det. Å andra sidan, personerna i Lost är ju vuxna..

Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)
Jag har inte läst Den Hemlighetsfulla Ön, men däremot Flugornas Herre och jag kan inte påstå att Lost liknar Flugornas Herre alls. Barnen i boken, av det jag minns eftersom det var ett tag sedan jag läste den, bildade grupper, började slåss mot varandra och hade det inte alls lika organiserat som de vuxna i Lost har det. Å andra sidan, personerna i Lost är ju vuxna..

Precis enda stora likheten med Flugornas herre är väl själva plankraschen och grisarna...

Link to comment
Dela på andra sajter

101-Louis (oregistrerad)

Jag läste innan att någon tipsade om en blog där de mystiska Lost-numrerna förklaras, 4 8 15 16 23 42. Undrar om det kommer bli 42 avsnitt när det hela är klart, eller kanske 108? Jobbigt värre om det drar vidare till 108 avsnitt, det är ganska många och det känns ganska utdraget allaredan. Jag vill ha litet svar nu...

(Otålig) 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Ja såg episod 7 igår!!!julli-afro.gif

De ni! julli-tumpu.gif

Äh, det är väl inget, jag tankade ner storyboard-skisserna och läste manus och screenplay-anvisningarna redan förra året. Vet dessutom redan nu hur fotbolls-VM i Tyskland nästa år kommer sluta.... gääääsp.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Ja såg episod 7 igår!!!julli-afro.gif

De ni! julli-tumpu.gif

Äh, det är väl inget, jag tankade ner storyboard-skisserna och läste manus och screenplay-anvisningarna redan förra året. Vet dessutom redan nu hur fotbolls-VM i Tyskland nästa år kommer sluta.... gääääsp.

😄

🙂😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja såg episod 7 igår!!!julli-afro.gif

De ni! julli-tumpu.gif

Äh, det är väl inget, jag tankade ner storyboard-skisserna och läste manus och screenplay-anvisningarna redan förra året. Vet dessutom redan nu hur fotbolls-VM i Tyskland nästa år kommer sluta.... gääääsp.

🙂

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Nej, jag kollar inte på Lost. Jag tror inte den går just nu...eller? Klockan är 03:29 och det är tisdag i november.

Å andra sidan kan det hända att jag HAR sett den, men det vet jag inte eftersom jag alltid glömmer av alla tv-program och filmer jag ser med ens jag sett klart dem.

😆

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är den enda människan på jorden som varken sett en endaste minut av varesig 24 eller Lost.

Jag har sett några minuter av 24 när jag zappade häromdagen. Men innan dess var du inte ensam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)
Lost är väl det bästa som hänt sedan Rederiet.. 😆

Ja det låter ju lovande för en som helt har missat att Lost går samt skall vara exceptionellt bra.

En fråga bara. Liknar den på något sätt 24 eller Alias? I så fall avhåller jag mig gärna. Fast det låter ju spännande det där med Rederiet.

Handlingen i Lost liknar inte 24 eller Alias alls, mer som Twin Peaks http://www.davidlachapelle.com/videos/lost_music.html korsat med Robinson Kruse. Fast det är samma skapare bakom både Alias och Lost.

Tycker själv att 24 och Alias ibland är bättre än Lost, klart mer action och Jennifer Gardner kan sparka stjärt och gillar att klä ut sig ,ibland är hon Pippi....ibland Schatzi

Link to comment
Dela på andra sajter

Lost är väl det bästa som hänt sedan Rederiet.. 🙂

Ja det låter ju lovande för en som helt har missat att Lost går samt skall vara exceptionellt bra.

En fråga bara. Liknar den på något sätt 24 eller Alias? I så fall avhåller jag mig gärna. Fast det låter ju spännande det där med Rederiet.

Handlingen i Lost liknar inte 24 eller Alias alls, mer som Twin Peaks http://www.davidlachapelle.com/videos/lost_music.html korsat med Robinson Kruse. Fast det är samma skapare bakom både Alias och Lost.

Tycker själv att 24 och Alias ibland är bättre än Lost, klart mer action och Jennifer Gardner kan sparka stjärt och gillar att klä ut sig ,ibland är hon Pippi....ibland Schatzi

Nja, skall man döma av videon så ser det ut som en samling unga vackra lite modellaktiga människor. Alltså ett tvärsnitt av befolkningen. Twin peaks, ok det låter ju rätt lockande men men, som dom säger i alla amerkanska snutfilmer "I'm to old for this shit".

Tacka vet jag Raggargänget, Landet runt & Ragnar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gode!! 😄 Har sett alla avsnitt och tycker väl att det var bäst alldeles i början men fortfarande är helt okey.. Tacka vet jag Automan som gick på 80-talet, där snackar vi serie!! 😉

CURSOR!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Jag tycker att Lost har gått downhill sen det började, ungefär.. Däremot är de senaste avsnitten från USA riktigt, riktigt bra!

Men varför är han som spelar Desmond i Lost med i 24 samtidigt som Lost? Inte helt smart av castingfolket!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo Postat den 29 March 2006, 22:08
(Järven @ 29 March 2006, 22:06)

Nej 

Vadå nej? Dom sade det ju...

Nej som i: jag tittar inte på Lost!

Svarar bara på trådens fråga. 😉😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...