Jump to content
Annons

Avhoppare?


Itzhak

Recommended Posts

Annons

Jag är helt säker på att killen är en misslyckad musiker som har kommit på ett lysande sätt att bli känd. Alltså behöver ni inte undra när jag har minnesförlust, är blind och spelar djembe i bangkok om en par veckor.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag är helt säker på att killen är en misslyckad musiker som har kommit på ett lysande sätt att bli känd. Alltså behöver ni inte undra när jag har minnesförlust, är blind och spelar djembe i bangkok om en par veckor.

/Majken

Haha, tusen tack för att du förvarnar oss 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Varför nämner varken BBC eller CNN en svensk flagga?

2. Hur ska man lyckas identifiera mannen med den där bilden? Dålig upplösning, en hand som skymmer halva ansiktet osv.

3. Om historien är sann, är det så svårt att ta fram en bättre bild? Och lite information om längd, vikt, födelsemärken osv. kan ju hjälpa också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
3. Om historien är sann, är det så svårt att ta fram en bättre bild? Och lite information om längd, vikt, födelsemärken osv. kan ju hjälpa också.

jojo, men precis som med vissa 5i2ragg så vinner man ibland på att behålla dunklet.

Redigerat av Itzhak
Link to comment
Dela på andra sajter

3. Om historien är sann, är det så svårt att ta fram en bättre bild? Och lite information om längd, vikt, födelsemärken osv. kan ju hjälpa också.

jojo, men precis som med vissa 5i2ragg så vinner man ibland på att behålla dunklet.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar mest hur man ritar en svensk flagga som går att skilja från övriga nordiska länders med en penna, förutsatt att det inte var en sån där bläckpenna med flera olika färger.

Skulle hursomhelst bli en hyffsat bra film, gärna med Adrien Brody eller Ralph Fiennes i huvudrollen 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Undrar mest hur man ritar en svensk flagga som går att skilja från övriga nordiska länders med en penna, förutsatt att det inte var en sån där bläckpenna med flera olika färger.

Skulle hursomhelst bli en hyffsat bra film, gärna med Adrien Brody eller Ralph Fiennes i huvudrollen 😄

Word up dawg! Tänkte inte alls så långt... Hela grejen verkar iaf rätt långsökt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

"Mannen har sedan dess skrivit musik, som experter intygar är riktig."

Öh? Vafalls? Hur bedömmer man om musik är riktig eller ej?  😳

- Hur? Aftonbladet har hela listan för hur även Du kan bedömma om musik är riktig eller ej!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk på Nattvaktarens och Dbd:s avatarer. Tänk Er sen att någon med det utseendet skulle få för sig att simma till England. Jag har räknat ut att, med en omväg om Island, så stämmer tidsspannet med när dessa bägge herrar tackade för sig! Jag är övertygad, med bara sill, kolja och tång på menyn skulle de se ut ungefär sådär! Vad har vi gjort???!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dock så har det nu visat sig att det inte alls behöver vara Sveriges flagga han ritat.

Mycket på grund av att han använde sig av en vanlig blyerspenna.

Det finns ju några flaggor att välja mellan som består av ett kors, om det ens var en flagga han ritade. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Dock så har det nu visat sig att det inte alls behöver vara Sveriges flagga han ritat.

Mycket på grund av att han använde sig av en vanlig blyerspenna.

Det finns ju några flaggor att välja mellan som består av ett kors

så du menar att nattvaktaren egentligen kom ifrån finland?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dock så har det nu visat sig att det inte alls behöver vara Sveriges flagga han ritat.

Mycket på grund av att han använde sig av en vanlig blyerspenna.

Det finns ju några flaggor att välja mellan som består av ett kors, om det ens var en flagga han ritade. 😆

Jo, men kvällspressen hävdar bestämt att det är Sveriges flagga! Tänk, han är inte bara en hejare på pianot, han är en fantastisk bildkonstnär också. Han har lyckats rita Sveriges blågula fana med bara en blyertspenna!

Jag är fortfarande övertygad om min teori!

Link to comment
Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)

Kommer han inte från de 4400 de som bara försvann för att sebare komma tebax utan att veta var de varit

Link to comment
Dela på andra sajter

Den mystiske Pianomannen, som hittades dyblöt på en strand i England för någon månad sedan är fortfarande en mystisk gåta. Har inte sagt ett ord, men lär spela piano som en gud. Det hela låter som en "set up" a la Hollywood, men verkar vara sant.

Nu frågar jag er vad ni tror? Denna tråden kan vara utlopp för våra vildaste gissningar ända tills de kommer på vem han är. Och fram till dess är det fritt fram för oss alla, att försöka gissa vem det är! Varsågoda!

Vem, vad tror ni att han är?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara smart om det är ett marknadsföringstrick. Plötsligt säger han typ... min senaste skiva finns att köpa på Åhlens från och med nästa vecka...

Förmodligen är han väl psykiskt sjuk på något vis. Amnesi är ett ovanligt tillstånd, mycket mer förekommande i amerikanska filmer än i verkligheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...