Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons
3 timmar sedan sa slejnard:

Yo! Nej vi har inte några planer på att åka så långt. Blir kortare turer med numera husvagnen. Hade varit kul att ses men men. Rapportera gärna vad du tycker om gubbarna 

Jo det är nice att semestra nära hemmet ibland med. Blir ju inte så stressigt att hinna dit man vill och så då. 

Har inte jätte stora förväntningar på Kiss, men tycker det ska bli kul att se dem just i Dalhalla. Blev ju än mer intressant nu när de påstår att de ska ha sin allra sista spelning någonsin i år. Så det blev nog sista chansen att se dem. 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa slejnard:

Prognosen säger regn imorgon. 47,9mm!!! Känns inte upplyftande att gigga i parken. Vanligtvis brukar det komma 200-300 personer men lär inte komma många imorn 

Tänkte skriva att om så många personer kommer samtidigt så är det nog inte vatten det är frågan om. Men det vore ju för äckligt att skriva det, så jag låter bli. 

  • Haha 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Blev bjuden på midsommarparty, men med folk som jag inte har kul med om jag inte dricker. Testade en 2,8 och känner mig söndersupen. Så det blir nog ingen fest och ingen mer öl någonsin. Känns det som just nu. 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan sa -k9-:

Tänkte skriva att om så många personer kommer samtidigt så är det nog inte vatten det är frågan om. Men det vore ju för äckligt att skriva det, så jag låter bli. 

Bo Kacke var en djävel att ta emot folk som kom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Värkligen!

Det kom lite regnskvitter när jag gick ut för att posta ett brev och handla! Nu fanns det aprikoskräm så det köpte jag och sedan köpte jag mer kaffe och mjölk OCH gifflar men jag köpte även GB Sandwich! Jodå så att ääh...

Nog om mej och till den viktigaste frågan av dom alla...

Hur är det med dej?

d_coffee.GIF.cd2ebdad8aa24917feaccdf61a6a7f3b.GIF

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, tänk om ingen kommer. Lite som kaffe utan grädde. Nu kom det enligt uppgift lite grädde i alla fall. Lite udda midsommarfiranden där uppe i landet. Ska det vara hedniskt så ska det, men vem är jag att döma...

Å andra sidan så har vi ju de där små grodjävlarna som enligt uppgift ska vara roliga att titta på. Sådant här går inte att förklara för folk utifrån.

- Ja, alltså folk samlas och kommer till musik ackompanjemang och sedan dansas det runt en fallosymbol, ja barnen också och det sjungs om grodor.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...