Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

[...] Vasa? Snippa? Michael Bolton!? Vafalls!? Har han gjort en Caitlyn? Är den stulen?

😆

Ger mig fan på att hon stal den 😛

Man får ju inte helt vackra inre teoretiska bilder av hur hans könshår ser ut. En pung med hockey frilla liksom?

😮😲😳😊

Link to comment
Dela på andra sajter

😕 Ja, det var verkligen som faen, DG... Grejen med livet är ju oberäkneligheten. Det som man absolut inte kan ens föreställa sig eller tänka sig kan plötsligt bli verklighet. Vägar situationer och ställen man absolut minsann inte skulle hamna i hamnar man i från ingenstans.

Det kan vara värt en kpd... och vilket väder... ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har varit nördig... lyckats installera win tiny7 på en gammal bärbar via ett usb-minne, fastän den bärbara datorn inte tar usb vid boot/start-up... genom google kan man allt... hehe

Vad ska du ha den till? Vem är det som gör detta tiny7?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ska du ha den till? Vem är det som gör detta tiny7?

Har kopplat den till en extern skärm, och har även tangentbord och mus externt... så jag använder den bärbara som en stationär, alltså.

Exper1ence har gjort Tiny7... det är en nedbantad version av Windows 7... går fort...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kopplat den till en extern skärm, och har även tangentbord och mus externt... så jag använder den bärbara som en stationär, alltså.

Exper1ence har gjort Tiny7... det är en nedbantad version av Windows 7... går fort...

Kan du köra vanliga program eller är det också tiny-varianter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det måste va nån gammal stumfilmsstjärna. Hoppas du inte mår sådär.

Ja, jag fick lite Pickford vibbar men det är säkert någon annan. Nej, ingen fara mannen. Jag mår inte sådär nu utan mer 856.gif

med kanske lite

602.gif

blandat med

435.gif

och

91.gif

så det är lungt. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...