Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Ja vem vet. Folk tar sig till allt möjligt.

Program om Thin Lizzy, varvör stavade dom med h, och Olle Ljungström på SVT i dag.

Med h? Varför stavar du varför med v?

Här spelar blåsorkester idag och marscherar runt, och Åtvid är ju inte så stort och jag bor centralt, så jag här dom med små avbrott mest hela tiden.

Fan så irriterande. Ett schysst luftgevär kanske? Föreställ dig the mayhem när klockspelet plötsligt får spelet eller om man siktade rätt ner i tratten på sousafonen. Underhållande! Å andra sidan kunde det vara värre, dragspel t ex..

Morn morn! Mera kaffe!

Vilken tid är Thin Lizzy?!?!?

12, SVT 1. Kpd, d e d d e. Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Ser p den just nu via SVT Play och det slår mig att mitt coverband HOG som jag hade då spelade Johnny the Fox, The Rocker, Don´t Beleave a Word och Jailbreak. Hah, ja de gick förstås "något" snabbare än orginalen men...

Ja just det. Are You Ready också som man kan plåga sig genom på mitt SoundCloud... Ja, djävlar vilka tider. Det finns videoupptagningar från vårt sista gig där vi alla, innan spelningen står med ryggen mot videokameran och pissar ner i ett dike och av en ren slump samtidigt blir klara och vänder oss om mot kameran dragandes upp gylfen. Herrarnas synkroniserade dikespissning liksom. Hur vore det som en OS gren... he, he... gren... 😑

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Giro d'Italia har börjat. Missade det. Tobias Ludvigsson gjorde ett fint tempolopp och ligger femma efter två etapper. Etappen idag är väldigt platt.

Eurosport sänder som vanligt. Tror inte att det är någon gatsten i girot dock, om inte publiken plockar med sig förstås.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...