Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

MP vill bli av med unge herr Flygarn´och Diesel Åsa Kopparfärg. Det står någon i kulisserna redan till Diesel men Frigoliten har ingen. Måste de vara två? Eller är det speciellt svårt att leda MP?

Svara inte p d förresten. Det var en oerhört dum fråga...

PEEETEEE PIZZESS!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
k9 (oregistrerad)

Sa jag att det står SF på kepsen?

Tror att jag glömde säga att det är SF som det står på kepsen.

Jo det är SF det står på hans keps, Den Gode.

SF står det på hans keps.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Så ja! Känns skönt att ha klargjort mysteriet med texten på kepsen. Det står KPD på den. Alltså inte på den kepsen på bilden utan den lossas keps som jag bär jsut nu. Har skallebank och koffeinbrist.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

MP har ju alltid två språkrör för att vara så jämställda som möjligt. En hane och en tik. På sätt och vi så kanske de större partierna ha det med.

Funderar lite på om inte den partiledare som blir statsminister skulle sluta vara partiledare samtidigt som statsminister, fast det var bara något som jag kom att tänka på just nu. Tänkte att det kanske vore bättre om statsministern bara var just statsminister och partiledare bara var partiledare. Skulle ju lätt bli så att statsminister och vise statsminister skulle komma från samma parti då, iofs.

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Ett forum för galningar... Man får hoppas att ingen utomstående tittar in här, de kan ju få bestående skador. 😆😛 Ja, djävlar.

Ja just det.... kepsen, vad stod det på den? Eller det kanske inte var någon som stod på den alls? Kanske står det något på den, är den det står? Jag skulle gärna säga framsidan om jag fick men det är ju inte säkert för man får ju inte säga vad som helst längre. Då kan man bli avskärmad och då blir ju all denna diskussion meningslös eller hur, va? Va? Va?

Svensk Filmindustri alltså? Eller Fran Sin Sasco, Sisco? Son Sin Frasco? Samuel Fransson? Känner ni honom? Det gör inte jag. Snygg skjorta förresten, synd att det är en ful färg bara och att jag inte gillar skjortor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...