Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

23F1876F00000578-0-image-a-35_1418222853257.jpg

Ja, det är bara att blunda och föreställa sig en svettig Mona med en något mer slappare hållning både i ryggrad och hud så är man väl rätt nära....

Fan där gick nog nattsömnen åt helvete...

Hemme 😊

Vagott! 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har fortfarande solsting. Känns ganska exakt som det kändes första sommaren jag hänge här på forat just nu. Både jag och Pico höll oss vakna när det var svalt, för att bägge två bränt sig i solen. 🙂

Men jag hoppas jag är piggare imorgon för då ska jag hjälpa morsan med deras tomt, hade jag tänkt. 😑

Grilla gör man ute... 😑☺️

Det är snarare inne att grilla, just nu. 😑😏
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vågar inte gå och lägga mig. Risken finns ju att jag sover dåligt om jag lägger mig. Sover jag dåligt så blir jag ju trött imorgon. Får nog hålla mig vaken så att jag blir pigg imorgon istället.... 🙁😐

Link to comment
Dela på andra sajter

När det gäller alla dessa tweets, vilka är det som läser dom?

Och hur ser vardagen ut idag för t ex våra journalister som ska hänga med i detta flöde av fragmentiserad information, och själva kasta ur sig kommentarer om allt och ingenting, och hamna i små tweetfejder som plötsligt kan blåsas upp och bli "virala" i ett par dagar i deras, som det alltmer verkar, konstruerade verklighet

Jag skulle bli skvatt galen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt. Hjulen spinner allt fortare. I både högt och lågt. Betänk också att, över pölen så är det närmast kutym att avlyssna så mycket info som möjligt för att komma över ev. terrorplaner, trots löften om motsatsen. Vilket jobb... Ok allt sker med datorer men någon ska sitta och slutligen sålla ut godbitarna. Så mycket nonsens som fyller etern, så mycket skräp som anses så viktigt att det bara måste basuneras ut. Ja, oss medräknade ☺️

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

G'morrn!

Jag kommer sällan ihåg alla gånger jag varit på toa under natten.

Vi har ju ett over input av information som gör att vi inte kan sortera alla intryck vi får. Tror att vi faktiskt drar på oss en massa psykisk ohälsa då vi lägger så mycket tid på information som inte behövs. Kul med längsta att man kan tycka och tänka här utan att det behöver vara helt korrekt som man skriver. Skönt att läsa lite som inte är annat än rent trams emellanåt med. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jo två koppar kaffe blir bra.

Jo två koppar kaffe blir bra.

Jo två koppar kaffe blir bra.

Jo två koppar kaffe blir bra.

Jösses vad det brinner på Gotland du då. 🙁

Oj! Blev vist tolv koppar kaffe, såg jag nu. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har ju en youtube-kanal där dom lagar mat på ett agressivt sätt i en lägenhet i Umeå om jag inte minns fel! Rätt så roligt men jag har glömt vad kanalen heter.

Kommer ni ihåg? 😕

Regular Ordinary Swedish Meal Time! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Blir kosläpp här med snart. Ute-loppisarna har premiär idag. Så det blir många loppismänninskor på fynd-bete i stan, om ett tag. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...