Jump to content
Annons

Plug in priser


leopard

Recommended Posts

Annons

Om du är ute efter pluggar den närmaste tiden, så brukar det vara rea "Black Friday" i slutet av november, i år den 27:e november (och över helgen till och med måndag).

Det finns en massa nätbutiker som i regel har bättre priser än traditionella affärer, ofta bättre än hos tillverkaren själv.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gör konton på www.jrrshop.com och www.audiodeluxe.com så får du dagliga nyhetsbrev/spam med extrapriser på pluggar. (NB: På båda ställena måste man vara inloggad och stoppa pluggen i köpkorgen för att se priset med full rabatt)

Waves brukar ha både en dags deals ($29) på enstaka pluggar, och veckodeals på olika familjer av pluggar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad du är ute efter, men många pluggar som fått bra omdömen kostar ju knappt någonting. Kolla in t ex Sonimus, Klanghelm, Sknote, TDR o s v.

Vår plugg-kung Yllet utsåg ju t ex bara häromdagen TDR Kotelnikov till bästa transparenta stereokompressor. Den är helt gratis.

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)

Som Laban säger. Vänta till black friday om de inte har något tokbra erbjudande redan. Men nä, i övrigt spelar det ingen roll vart man köper.

Brukar det verkligen vara så bra erbjudanden? En del dyra pluggins brukar åka ner till rimligare nivåer. Men det är långt i från allt som blir billigare.
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Brukar det verkligen vara så bra erbjudanden? En del dyra pluggins brukar åka ner till rimligare nivåer. Men det är långt i från allt som blir billigare.

Jo det brukar vara fullt av billiga priser då. Nä fabifilter tillhör dem som inte brukar haka på den helgen. Men givetvis finns det andra tillfällen också under året men det är den helgen då i stort sett alla hakar på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar det verkligen vara så bra erbjudanden? En del dyra pluggins brukar åka ner till rimligare nivåer. Men det är långt i från allt som blir billigare.

Hos flera tillverkare är det de billigaste priserna de har under året. Andra har normala reapriser. Men ja vissa struntar i BF.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köper hellre direkt, för blir det något strul någon gång (borttappat serienummer osv) så har de allting i sina register. Det har räddat mig ett par gånger.

Tycker personligen också det är onödigt att betala pengar till mellanhänder när det handlar om nedladdningsbar mjukvara. Det är ju bara en licensnyckel man behöver...

//J

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Tja, om du tycker det är värt att betala mer än man behöver så....Licensnyckeln brukar man få från pluggtillverkarna. I alla fall de jag köpt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, om du tycker det är värt att betala mer än man behöver så....Licensnyckeln brukar man få från pluggtillverkarna. I alla fall de jag köpt.

Vad menar du med mer än vad man behöver, jag betalar inte mer för att jag köper av tillverkaren. Däremot går inga pengar till mellanhanden utan allt hamnar hos pluggmakaren. Många av dom är 1-2 pers utan större intäkter så det är ett sätt att stötta branschen också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...