Jump to content
Annons

Internet och studio på samma dator?


Erik

Har du en och samma dator för internet användning och musikproduktion?  

108 röster

  1. 1. Har du en och samma dator för internet användning och musikproduktion?

    • Ja, jag använder en och samma dator till internet och musikproduktion
      77
    • Nej, jag har en dator till internet användning och en till musikproduktion
      27


Recommended Posts

allt på samma, laddar ner allt skit jag kommer över, inget virus eller brandvägg

ah, sweet decadence

Kör samma som maxamaxa.. Borde vara vis av erfarenhet eftersom jag förlorade ungefär ett års arbete när ljudkortet brann upp. Är dessutom dålig på bakc-up. Har ca tre gb låtprojekt nu. Skulle iofs vara trist om de försvann.... 😉

Fan jag måste hem och ta backup.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Kör samma som maxamaxa.. Borde vara vis av erfarenhet eftersom jag förlorade ungefär ett års arbete när ljudkortet brann upp. Är dessutom dålig på bakc-up. Har ca tre gb låtprojekt nu. Skulle iofs vara trist om de försvann.... 😛

Samma här. Har redan förlorat en massa trumgrejer en gång pga klantig installation och försummad back-up, men jag lärde mig inte så mycket av det verkar som, för jag har inte gjort nån back-up på flera år... 😱 Det lär väl va en bra bit över 10GB tror jag... 😱

Funderar på att köpa en DVD-brännare så att det går lite fortare. Man får ju knappt in ett projekt på en CD-skiva när det är "som värst"...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...