Jump to content
Annons

Terror ber om ursäkt


Terror

Recommended Posts

En tjejkompis sa att jag borde vara snällare till folk jag inte känner, och jag tänker följa hennes råd.

Jag är nog den på forumet som är drygast av alla, det erkänner jag. Har också deltagit I en del onödiga OT-diskussioner och tjafsat emot när jag egentligen bara skulle låtit bli.

Men det blir det ändring på nu! Ska börja vara riktigt trevlig, vill att vi ska ha kul här på forumet. Hjälpa varandra och ha allmänt trevligt. Det kan vara en ganska hård chargång (stavning?) här, vilket inte alltid är trevligt. Missförstå mig inte, jag backar inte för en diskussion! Men jag kommer från och med nu göra det på ett trevligare sätt än tidigare!

Är detta en onödig tråd? Maybe.. men jag ville bara ta tillfället och be om ursäkt för tidigare beteende. Några av er lär ta åt er mer än andra. Nu blir det andra bullar! Puss på er.

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nja, devetefan ...

Låter som en utmaning Valle 😉

Det är stort att erkänna sina brister! 🙂

Någon måste ju vara den vuxna. Gör ett tappert försök 🙂

Ja, det är alltid lätt att vara otrevlig online. En smal liten discobög som du hade andats blod om du rört dig runt mig.

Inte svårt att hitta min adress. Du får gärna göra ett besök här hos mig om det skulle göra det lättare för dig. Jag sätter på kaffe!

Jag vill även passa på att tipsa om att när människor skriver idiotiska saker så kan man istället för att svara välja att bara klicka i "ignorera" personen i din kontrollpanel så slipper du se dom inläggen.

Jo det vet jag, men man kan missa andra bra inlägg! Bara för att jag haft intriger med (tex) Valle, så vill jag ju inte missa vad han skriver i andra trådar 🙂

Stort!

Äh, kände bara att det var dags att ta sig i kragen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Nja, devetefan ...

Nä det ska gudarna veta. 😆 Det är Valle, Demonproducenten, Sadam JR och Die Hard som är drygast här. Vart har de andra tagit vägen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det ska gudarna veta. 😆 Det är Valle, Demonproducenten, Sadam JR och Die Hard som är drygast här. Vart har de andra tagit vägen?

Vi alla har haft våra stunder. Men gud sicka heta diskussioner man haft med dessa gossar. Du och jag har ju inte rykt ihop så mycket. Team Kemper woho! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det vet jag, men man kan missa andra bra inlägg! Bara för att jag haft intriger med (tex) Valle, så vill jag ju inte missa vad han skriver i andra trådar 🙂

Grejen är att du kommer inte missa för man ser alltid att den blockade personen har skrivit men för att kunna läsa innehållet så måste du klicka att du vill läsa just det innehållet.

En otroligt skön funktion som jag hoppas kommer bli standard över hela internet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grejen är att du kommer inte missa för man ser alltid att den blockade personen har skrivit men för att kunna läsa innehållet så måste du klicka att du vill läsa just det innehållet.

En otroligt skön funktion som jag hoppas kommer bli standard över hela internet!

Åh fan? DET var mer än vad jag visste! Då var det ju självklart en annan 5a 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Grejen är att du kommer inte missa för man ser alltid att den blockade personen har skrivit men för att kunna läsa innehållet så måste du klicka att du vill läsa just det innehållet.

Vad är det för mening med att efter att aktivt ha blockat en forummedlem ändå ha möjligheten att kunna läsa den blockades inlägg?

Annat än att du kanske är en skvallerkärring som inte kan låta bli?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för mening med att efter att aktivt ha blockat en forummedlem ändå ha möjligheten att kunna läsa den blockades inlägg?

Annat än att du kanske är en skvallerkärring som inte kan låta bli?

Fattar inte heller vitsen med blockering. Vill man inte läsa något av nån är det bara hoppa över. Svårare än så är det inte.

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...