Jump to content
Annons

Välkommen till forum.studio.se


Björn Olsberg

Recommended Posts

EDIT: För att undvika förvirring, detta är det första välkomnandet som fanns när forumet öppnade - den 11 decemper 2003.

Välkommen hit! Som du märker är detta ett precis nylanserat forum för att täcka allt som har med musikskapande att göra. Planen är att vi ska bygga om förstasidan så att du lättare ser vilka nya inlägg som har gjorts sedan du sist var inne på sajten och det kommer snart.

Stöter du på buggar eller språkliga felöversättningar, hör gärna av dig till mig som tills vidare är administratör här. Antingen skriver du ett snabbmeddelande genom att klicka på "Min kontrollpanel" och därefter "Compose New Message" till "olsberg".

.björn.

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Annons
  • 7 månader senare...
MarcusRombo (oregistrerad)
Tackar för välkomnandet Olsberg! 🙂

detta kan nog bli en trevlig sajt ska du se :rolleyes:

Jag instämmer! Ska bli kul att se hur det här forumet utvecklas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses vicken fossil till tråd detta måste vara :rolleyes:

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

Uj uj....ombyggnation på G...höhöhöhö....spännande!... 😆

Oj, det här var årets avdamning! För de som har doktorsexamen i arkeologi kan nämnas att forumet när inlägget skrevs såg ut som den nuvarande forumöversikten. Och så här i perspektiv är det ju så man skäms, men forumet hade inte ens fått sina forumregler vid tidpunkten. Ja, those were the days 😄

EDIT: Och gissa vad forumet första existerande tråd handlar om? Vilket ljudkort ska jag köpa? 😉

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Uj uj....ombyggnation på G...höhöhöhö....spännande!... 😳

Oj, det här var årets avdamning! För de som har doktorsexamen i arkeologi kan nämnas att forumet när inlägget skrevs såg ut som den nuvarande forumöversikten. Och så här i perspektiv är det ju så man skäms, men forumet hade inte ens fått sina forumregler vid tidpunkten. Ja, those were the days 🙁

EDIT: Och gissa vad forumet första existerande tråd handlar om? Vilket ljudkort ska jag köpa? 😄

😆😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Uj uj....ombyggnation på G...höhöhöhö....spännande!... 😄

Oj, det här var årets avdamning! För de som har doktorsexamen i arkeologi kan nämnas att forumet när inlägget skrevs såg ut som den nuvarande forumöversikten. Och så här i perspektiv är det ju så man skäms, men forumet hade inte ens fått sina forumregler vid tidpunkten. Ja, those were the days 😉

EDIT: Och gissa vad forumet första existerande tråd handlar om? Vilket ljudkort ska jag köpa? 🥰

haha!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 4 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...