Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

enligt ett internettest kommer jag leva till jag är 84 trots att jag fyllde i rökning, mycket kaffe, ingen tränings, osv. fascinerande. undrar hur länge jag kommer leva efter jag slutat röka, börjat träna och så vilket jag tänkte påbörja relativt omgående. de säger väl att de i min ålder ska leva en smärre evighet?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Blev också sugen på en ny avatar. Hittade en gammal bild jag tog på månen förut. Öhmm jag var inte på månen och tog kort, jag tog ett kort på månen. Va fan... det var på månen jag tog ett kort. Jag var ute och tog ett kort på månen. På månen, tog jag ett kort..... ett kort, på månen, jag tog... 🤪

😛

A propper page topper!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingalunda, krappar! 😮🙁

Det har dock varit lite stökigt här (inte i längstah alltså) samt att sambon fick ett tråkigt (medicinskt) besked för några veckor sedan så jag känner att att jag hänger med familjen där jag gör absolut som mest nytta 😑

Be safe på nyårs and all the best!

PS noterar att Fidden redan provat nyårsblåsan, Zak postar bra låtkritik och att kaffet flödar friskt. Precis som det ska vara 🥰 DS

Ah, ok! Håll dig till din familj och ge det stöd de behöver!

Gott nytt på dig! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev också sugen på en ny avatar. Hittade en gammal bild jag tog på månen förut. Öhmm jag var inte på månen och tog kort, jag tog ett kort på månen. Va fan... det var på månen jag tog ett kort. Jag var ute och tog ett kort på månen. På månen, tog jag ett kort..... ett kort, på månen, jag tog... 🤪

😛

A propper page topper!

EarthRise-1s.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...