Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Ingalunda, krappar! 😮🙁

Det har dock varit lite stökigt här (inte i längstah alltså) samt att sambon fick ett tråkigt (medicinskt) besked för några veckor sedan så jag känner att att jag hänger med familjen där jag gör absolut som mest nytta 😑

Be safe på nyårs and all the best!

PS noterar att Fidden redan provat nyårsblåsan, Zak postar bra låtkritik och att kaffet flödar friskt. Precis som det ska vara 🥰 DS

Tråkigt att höra. Skönt att du prioriterar smart, dock. Och tack det samma.
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
k9 (oregistrerad)

Part 2 tyckte jag inte särskilt mycket om men Empire är också nice!

Hehe! Har inte hört part 2 än, men jag tror inte att jag kommer gilla den så mycket av någon annlending.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Såg ni Zeppelin i TV2? Asgrymt. Jimmy Page var helt "secklig" runt mun när han vevade med stråken.

John Paul Jones har kanppast fått den genicredit han borde ha. Jävlar vilka snygga key-grejer han körde mot slutet på Kashmir…

Oj missade det 🙁 Hoppas det finns på SVTplay. 😐
Link to comment
Dela på andra sajter

Lät lite Stevie Ray Vaughan nu 😉 Kanske skulle testa med lite mindre dist? 🙂

ja, det kanske vore något 🙂 strängarna är ju någon månad gamla också, har inte hunnit reflektera så mycket över soundet..

kanske borde ta och lyssna på honom för övrigt, kan inte ens placera namnet..

Hur bra som helst. Lät lite Jimmy Page.

fick faktiskt höra det av en annan också! jag som inte ens lyssnar på zeppelin.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, det kanske vore något 🙂 strängarna är ju någon månad gamla också, har inte hunnit reflektera så mycket över soundet..

kanske borde ta och lyssna på honom för övrigt, kan inte ens placera namnet..

fick faktiskt höra det av en annan också! jag som inte ens lyssnar på zeppelin.

Oj! 😮

Då har du två skatter att gå genom. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

låten var väldigt löst inspirerad av iron butterflys metamorphosis. de brukar köra nåon enkel melodi på typ en takt och sen skeva ut några minuter, sen kör de den där melodin igen, sen skevar de ut osv... tänkte att den där grejen i början skulle fungera som en liten reality check för lyssnaren men låten gick sin egna väg 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

låten var väldigt löst inspirerad av iron butterflys metamorphosis. de brukar köra nåon enkel melodi på typ en takt och sen skeva ut några minuter, sen kör de den där melodin igen, sen skevar de ut osv... tänkte att den där grejen i början skulle fungera som en liten reality check för lyssnaren men låten gick sin egna väg 😑

Säkert coolt! Vad använder du för pryttlar å spelar in med 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

nu är det en fender stratocaster jag kör, nån halvbillig variant för ~6000 genom 1 watt marshall jcm 800, SM57 placerad på måfå. testade att köra en drive-pedal jag köpte för 100 kr på rea häromdagen också för att få lite krut i ljudet 😑 lät sådär, men när jag väl satt mig i position för att spela in orkade jag inte ändra..

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...