Jump to content
Annons

Identifiera gitarrförstärkaren.


Terror

Recommended Posts

Annons

Äh, nu ska jag avslöja det.

"None of the guitar tones that come from Chango in the last few years are real heads my dude it's all plugins, kinda like how pod farm is all plugins. The Hollow was the Lecto into a Waves cab and Challenger was the Lextac into the spreshigh impulse.", Kellen McGregor

Nog för att det kan vara lamt med plugins istället för riktiga stärkare. Men man måste ge cred till Cameron Mizell som lyckats få fram ett så schyst gitarrljud från endast gratispluggar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lextac är en av mina absoluta favoritpluggar. LePou's simuleringar är smått fantastiska, de lyckas verkligen med att behålla dynamiken från en riktig rörförstärkare. Och LeCab är också riktigt bra för högtalarimpulser. Rekommenderar också "Gods Cabs"-impulserna, allt helt gratis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag testade det han skrev, men jag kom fan inte ens i närheten. Fortsätter nog med min kemper 🙂

Jag har för mig att jag sett fryette stärkare när dom spelat live, och då lät det riktigt bra, du kanske kan hitta någon profil för det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...