Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

FYFAN blev lite skraj här. Läste på Ben Gibbards twitter: "Woke up this morning STILL blown away by Book of Mormon. Most amazing thing I've seen a long, long time." Trodde han menade boken först och att han blivit mormon(!!!!!!) men sen läste jag igen och så att han skrev "seen" och så wikipediade jag och så såg jag att det fanns en satirisk musikal gjord av South Park-killarna som han menade.

PHEEEEW

edit: ingen film utan en musikal.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

FYFAN blev lite skraj här. Läste på Ben Gibbards twitter: "Woke up this morning STILL blown away by Book of Mormon. Most amazing thing I've seen a long, long time." Trodde han menade boken först och att han blivit mormon(!!!!!!) men sen läste jag igen och så att han skrev "seen" och så wikipediade jag och så såg jag att det fanns en satirisk musikal gjord av South Park-killarna som han menade.

PHEEEEW

edit: ingen film utan en musikal.

Säsong 7 ep. 12 "All about Mormons"-avsnittet? 😕

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man ta och vipsa sig en jordgubbskräm? Eller va?

😕:rolleyes:

...eller ska man äta jordgubbar med grädde? Eller va? 03-03.gif

Hmmmm julli-gruble.gif

Jordgubbar med mjölk ska're va annars får de va 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

haha, hon frågade på allvar? Ser du inte vuxen ut eller vadå? 😳 Är inte du runt 40+ nånting? 😛😕

JA!!! Hon frågade faktiskt helt seriöst och sammanbitet på allvar och gick fan inte vidare med ärendet eller någon av de andra 6-7 kunderna som väntade på betjäning. Såg att jag stod två meter därifrån framme med plånboken som om hon indirekt ville att jag skulle vinkla upp den och visa id-et.

Detta har förföljt mig hela dagen. Kan inte släppa det!

När jag var 27-29 och tränade som intensivast så var en gubbe på gymmet (50+) HELT ÖVERTYGAD om att jag var minst 55. Djävla stolpskott... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det något värre än körmusik??

Då fattar ni vad jag tycker om Allsång hos Dansken eller vad det heter....

Jag fick hjälpa ett danskt par att hitta rätt i tunnelbanan idag, det kändes vackert att de valde mig som den skandinavist jag är.

- Undskyl, må jeg spøre om en ting?

- Javisst.

- Den grøne linie, går den mod Kristineberg?

- Ja.

- Nå er vi på Rådmansgade, og vi vil reise til Kristineberg, kan vi tage hvilken som helst tog der kommer her?

- Ja, alla tåg som går här går mot Kristineberg.

- Tak så meget!

Typ så.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...