Jump to content
Annons

Skägg eller inte?


laxlaxlax

Recommended Posts

Annons
  • 4 veckor senare...

Jupp! Skulle va skitkul med en "skäggbilddagbokstråd" där vi följer varandras skäggväxt och den som rakar sig först förlorar!!

Manlig förbrödning i sin renaste form.. skäggtävling..

Måste dock tänka på hustruletandet. Inga kvinns kollar åt mitt håll när jag har skägg och ni andra har ju ert på det torra vad gäller den saken. Ho's before Beard!

Link to comment
Dela på andra sajter

Manlig förbrödning i sin renaste form.. skäggtävling..

Måste dock tänka på hustruletandet. Inga kvinns kollar åt mitt håll när jag har skägg och ni andra har ju ert på det torra vad gäller den saken. Ho's before Beard!

Är du säker på det? Har fått för mig att andelen ensamstående män är ganska stor på detta forum. Menar du alltså att det beror på skägget?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du säker på det? Har fått för mig att andelen ensamstående män är ganska stor på detta forum.

Tror du? Upplever att rätt många har frugor och barn osv. Men det kanske är ett falsarium..

Vi kanske borde starta en kom i form-tråd och ge varandra tips på rakvatten, romantiska repliker och peppa på dagliga rygglyft istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

mitt åkte förra torsdagen. blev jobbigt när det skulle rinna en massa snor.

Mäh, det är ju därför man har det! Kallas ju inte för inte för snorbroms!

Det är ju bättre att det stannar i mustaschen istället för att rinna ner i munnen. Då blir det sådana äckliga snorbubblor när du pratar, och det är tydligen grymt oattraktivt!

Inte för att en snorig mustasch är hetast på krogen, men när snoret stelnat kan man tro att det är vax.

ODLA - ODLA - ODLA - ODLA !

Link to comment
Dela på andra sajter

Fint sagt slejnard! Vi kanske borde börja prata om våra inre skägg istället! 🙂

Mitt är tättväxande, rakt, sammetsmjukt och reflekterar solljuset i indigotoner.

Det värsta är ändå om skägget växer inåt och förkväver en. Det lär finnas förbannelser som går ut på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...