Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 3


SadamJR

Recommended Posts

Annons
Kan vara så. Får se. Jag kollar egentligen bara på SVT-kanalerna ivf, vad ska man med iranska nyheter till liksom. Ända som vore lite kul är fransk tv, så jag kunde öva talförståelse, men aja.

Ja justefan! De e ju så! typ första veckan eller månaden får man ALLT! sen bara NÄPP NU FÅRU SKITA I ALLT! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade man varit singel å såntdär som jag inte är nu eller vill vara för den delen just nu så skulle jag lätt "tap that"

Skulle du vilja vara tillsammans med nån som har den personlighet som en som posar sådär på varenda jävla bild har?

EDIT: Hon är 92:a, bedöm själv tap-barheten, hehe.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle du vilja vara tillsammans med nån som har den personlighet som en som posar sådär på varenda jävla bild har?

EDIT: Hon är 92:a, bedöm själv tap-barheten, hehe.

vadå vilja vara ihop? 😮

Vore isf som liksom... kontinuerliga one night stands... men ingen egentligen relation mer än kompisar kanske... KK tror jag det heter 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

vadå vilja vara ihop? 😮

Vore isf som liksom... kontinuerliga one night stands... men ingen egentligen relation mer än kompisar kanske... KK tror jag det heter 😮

Okej, jag tolkade "få vem jag vill" som relation mer än kk. Älskar ändå formuleringen "dom blir typ rädda för mig för att jag är så snygg". Fy fan vad kul det blir om hon får ett minimum av självinsikt om tio år och ser tillbaka på sina blogginlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, jag tolkade "få vem jag vill" som relation mer än kk. Älskar ändå formuleringen "dom blir typ rädda för mig för att jag är så snygg". Fy fan vad kul det blir om hon får ett minimum av självinsikt om tio år och ser tillbaka på sina blogginlägg.

Fast det är ändå ett känt faktum. Folk som liksom faktiskt är skitsnygga får "sällan" folk som raggar på dem 😮

EDIT: Kanske inte sällan men mindre än folk som är "bara" snygga

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det är ändå ett känt faktum. Folk som liksom faktiskt är skitsnygga får "sällan" folk som raggar på dem 😮

EDIT: Kanske inte sällan men mindre än folk som är "bara" snygga

Vad är det för sjuk värld där den där tjejen är skitsnygg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dit slövarg iddes trava,

nafsar än av döds namne

Dådseder vi delat:

rot kratsas, låts segra,

nederända putsas,

enad lämnas rasa oinrutad.

Där, vild av nävar,

gam av löv, Odins givne,

i modstort dån så for:

De svaga lovas dö fort;

ovän ska bestå.

Denne - munvig det give -

med spänne leder ni i trans.

Snart, i inre delen,

näps dem evigt!

Ed giv nu, men nedåt se:

bak snäv otro

- föds av olag, av sed ro -

fås nåd, trots dom i envigsnid.

O Völva, magra vän, vad liv,

räddat ur nio asars anmälda nesa?

"Stupad näre den arges stål!",

sa Stark-Tor, taled i vredesdåd.

En mans död.

Vanäras fana vart sedd i gravölstid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det är ändå ett känt faktum. Folk som liksom faktiskt är skitsnygga får "sällan" folk som raggar på dem 😛

EDIT: Kanske inte sällan men mindre än folk som är "bara" snygga

Jaha, så det är därför ingen raggar på mig men folk raggar på dig 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...