Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 3


SadamJR

Recommended Posts

Annons
Hur vet du det?

Skulle inte ALLA ha svenska som modersmål, menar du?

😑

Nej. Men svenskan skulle ha samma internationella status som engelskan har idag, och engelskan skulle bara vara Storbritanniens språk precis som polskan bara är Polens språk idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har vi SJUKT många tv-kanaler 🤪 Al-Jazeera, Viasat Golf, chilensk tv, spansk såpakanal, rumänsk tv, TV4 Film 2, Animal Planet, Discovery Science, NRK, osv osv osv osv osv! Och det är Com Hems SMALL-paket! Fatta vad large ska vara liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast de kanske inte var small vad vet jag. Kommer iaf ihåg att vi tog "minsta" liksom

Jo men fast om man kollar på Com Hems hemsida är det som du säger... det vi har är till och med mer än largepaketet enligt vad som står där. Mysko.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte så att ni precis skaffat det? Då brukar dom slänga in massor av kanaler så man vänjer sig vid alla sköna kanaler så man sen köper ett större paket när man bara får det man egentligen skulle ha.

Kan vara så. Får se. Jag kollar egentligen bara på SVT-kanalerna ivf, vad ska man med iranska nyheter till liksom. Ända som vore lite kul är fransk tv, så jag kunde öva talförståelse, men aja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...