Jump to content
Annons

Studio Inspelning Gratis, i Gbg typ


crillemannen

Recommended Posts

Hello,

Det är såhär att jag letar efter ett band att spela in på short notice, exakt i helgen som kommer Januari 29-31 GRATIS!!!!

Jag har precis köpt nya grejer och vill testa dem på ett band nu när jag har en lucka i mitt schema inom rock/metal. genren.

Det jag har köpt är en Crane Song Spider + Mytek konverterare cirka 75000:- ink. moms. Studion är för övrigt arkitekt ritad.

Hemsida hittar ni här med bilder och samples från inspelningar:

www.studiohaga.net

Ni kan skicka ett mail, det är som sagt short notice men ni får en låt i top kvalite inkl. mix så först till kvarn.

Mvh Christian Svedin

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Det jag har köpt är en Crane Song Spider + Mytek konverterare cirka 75000:- ink. moms

Har priset på dina grejer någon betydelse för bandens musik? Jag vet folk som spelade in i en studio med ett stort Neve bord (på SAE) och resultatet var 10000ggr sämre än vad jag får till med mix oxh tracking på mitt Mackie SR-40 som kostar lika mycket som en fader på Neve bordet.

Inte menat att vara grinolle men men..

Redigerat av Alexho
Link to comment
Dela på andra sajter

Har priset på dina grejer någon betydelse för bandens musik? Jag vet folk som spelade in i en studio med ett stort Neve bord (på SAE) och resultatet var 10000ggr sämre än vad jag får till med mix oxh tracking på mitt Mackie SR-40 som kostar lika mycket som en fader på Neve bordet.

Inte menat att vara grinolle men men..

Vad har din åsikt om vad utrutstning är värt i den här tråden.

Öppna en egen tråd och klaga på andra och berömm dig själv där istället.

Bra initiativ tycker jag och hoppas att någon nappar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har din åsikt om vad utrutstning är värt i den här tråden.

Öppna en egen tråd och klaga på andra och berömm dig själv där istället.

Bra initiativ tycker jag och hoppas att någon nappar.

+1

Sjyst av dig att erbjuda detta! Att någon nappar har jag inga tvivel om, bara de som nappar hinner se tråden innan helgen.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj Oj Oj???? Vilket påhopp. Som du säkert hör så håller mina inspelningar ypperlig kvalite innan jag fick mina nya saker, Men jag har som sagt en lucka denna vecka,

och efter denna vecka så dröjer det ett tag innan mitt nästa projekt börjar.

Tänkte bara att något ville ta chansen att få en låt inspelad professionellt, men men.

För övrigt skicka PM eller mail om ni är intresserade.

Mvh Christian

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...