Jump to content
Annons

Made in Sweden 2010


KillwithSkill

Recommended Posts

Ikväll 14e jan 2010 kl 20:00 säsongspremiär av http://www.madeinsweden.se/ på Tv4!

För oss studionördar så kan det ju vara lite kul med se in i andra studios!

Och för min egen del så diggar jag Herr Bagge! 🙂

För tio år sedan samlade Laila Bagge Fanny Hamlin, Anaïs Lameche, Anna Sundstrand och Rosanna Munter och bildade gruppen Play. De fick skivkontrakt i USA, sålde en miljon album och turnerade med Destiny's Child. Men det intensiva popstjärnelivet tog på krafterna för tonåringarna, och när de splittrades var det oklart om de skulle kunna forsätta sjunga och vara vänner. Efter sex år träffas nu Fanny och Anaïs igen och bestämmer sig för att återförenas med Laila Bagge. Men de behöver ytterliggare en medlem för att kunna återuppliva Play. Källa: Tv4

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Gamla artisten Kim verkar inte helt nöjd:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article6430265.ab

Dock så tror jag problemet mer ligger hos honom än Baggarna och Carlsson.

Ska bli kul å se om de kan få Play att lyckas bättre än deltagarna förra säsongen.

Link to comment
Dela på andra sajter

palla med honom

Han gjorde inget annat än gnällde genom förra säsongen. En sådan integritetsfull konstnärssjäl som tror att han ska bli dylan

Agree.

Link to comment
Dela på andra sajter

alex30free (oregistrerad)

tackar tackar...see and die!

Bumpaniemi Bumpalaijnen Hirvinpaska!!!!

Påminner igen ikväll kl 21:00 på Tv4!

See or DIE!

Link to comment
Dela på andra sajter

+1

/CHAE

Skönt att några håller med mig. Finns många som hade offrat mycket för den chansen han fick. Otacksamma människa, han satt och argumenterade mot Desmond Child.

Skrattade som fan när Desmond sågade hans försök till intrikata texter

"Isolated isle? what the fuck is that!???"

Redigerat av hullan
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Detta måste vara största kräkmedlet i tv4s (faktiskt ganska gräsliga) historia. Tre ytliga våp kramar kändisar och sjunger tredje klassens popplagiat, allt sponsrat av swedbank. Skjut mig.

Har ingen pickadulving men vi kan dra fingerkrok tills vi dör... vad tror du om det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, tycker den här "säsongen" var faktiskt inget vidare. Mest en massa bös runt omkring. Inte så mycket studio som man hade önskat.

Men det ger väl sig själv eftersom dessa tre brudarna inte ens vet hur man håller i en gitarr eller spelar keyboard. Mest sminksnack, LA-snack, glamorursnack, skitsnack osv... ja kärringhönsgård helt enkelt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, tycker den här "säsongen" var faktiskt inget vidare. Mest en massa bös runt omkring. Inte så mycket studio som man hade önskat.

Men det ger väl sig själv eftersom dessa tre brudarna inte ens vet hur man håller i en gitarr eller spelar keyboard. Mest sminksnack, LA-snack, glamorursnack, skitsnack osv... ja kärringhönsgård helt enkelt!

Håller med, förra säsongen var mycket bättre. Mer om låtskrivande även om Kim iofs stod för en massa kackel men det var iaf underhållande, med Desmonds sågning som höjdpunkt 😉 Dom har däremot bjudit på en del schyssta klipp på sin hemsida som aldrig varit med i programmen, där bagge skriver en låt i tre delar som exempel. Vet inte om dom ligger kvar men annars kul att kolla på 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, tycker den här "säsongen" var faktiskt inget vidare. Mest en massa bös runt omkring. Inte så mycket studio som man hade önskat.

Men det ger väl sig själv eftersom dessa tre brudarna inte ens vet hur man håller i en gitarr eller spelar keyboard. Mest sminksnack, LA-snack, glamorursnack, skitsnack osv... ja kärringhönsgård helt enkelt!

jag vet inte hur många ggr man måste säga att reality-tv inte har nåt med verkligheten att göra för att det ska gå fram

vad HADE du förväntat dig allvarligt talat i ett program som ska sälja reklamtid?

hur länge orkar svensson titta på seriöst studioarbete??

bös säljer

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...