Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Eftersom jag är lat klistar jag från min Facebook:

Micke Hasselqvist är tillbaka i ljuva Stockholm efter bondefest mitt ute i ingenstans. Kvällen började med "Är du punkare" och "Vafan, har du nagellack" och då visste man att man hamnat fel. Nåja, dålig nyårsafton, bra år heter det ju! Detta decenium ska bli det bästa i mitt liv har jag bestämt mig för!
Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger här i sängen och så rörde jag på foten i takt med musiken. Och sen så reagerar jag på att något rör sig och blir sådär rädd för en sekund som man kan bli innan man har identifierat vad det är, sen inser jag att fan det är ju min egen fot. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

.. jag kan tillägga att han var bra på riktigt! längst fram i publiken stod morgan ågren å tomas haake samtidigt å diggade. synd bara att det inte fanns seriösa inspelningsmöjligheter för ex antal år sedan. obs jag var inte med då de båda nämnda lyssnade på honom. RIP!

Vilken trummis pratar du om?? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

gött o höra Fidden. 🥰

Jag var ute på vischan hos en polare och där strömmade det in fler och fler under kvällen, till slut helt packat. Drog ner till sammhällets Torg och skålade, jag sprang runt och kramade massa jag inte kände. xD Minns det rätt suddigt. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

gött o höra Fidden. 🥰

Jag var ute på vischan hos en polare och där strömmade det in fler och fler under kvällen, till slut helt packat. Drog ner till sammhällets Torg och skålade, jag sprang runt och kramade massa jag inte kände. xD Minns det rätt suddigt. 😆

I närheten av Uddevalla eller? 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...