Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Det är en stark prestation, men min fråga då du nämnde din "godisfrånvaro" en annan gång förblev nog obesvarad.

Så... VAD räknar du till godis?

Jag äter chips, popcorn och sånt, dricker även dricka och äter glass. Men jag äter inte choklad, lösgodis, och sånt som man menar med godis i en inte alltför bred definition. Är det nån efterrätt med lite riven choklad över så sitter jag ju inte och pillar bort direkt och choklad på t.ex Magnum Mandel äter jag ju (man måste ju dra gränsen någonstans), men avstår i alla fall "rent" godis helt och hållet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag äter chips, popcorn och sånt, dricker även dricka och äter glass. Men jag äter inte choklad, lösgodis, och sånt som man menar med godis i en inte alltför bred definition. Är det nån efterrätt med lite riven choklad över så sitter jag ju inte och pillar bort direkt och choklad på t.ex Magnum Mandel äter jag ju (man måste ju dra gränsen någonstans), men avstår i alla fall "rent" godis helt och hållet.

Kladdkaka?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag äter chips, popcorn och sånt, dricker även dricka och äter glass. Men jag äter inte choklad, lösgodis, och sånt som man menar med godis i en inte alltför bred definition. Är det nån efterrätt med lite riven choklad över så sitter jag ju inte och pillar bort direkt och choklad på t.ex Magnum Mandel äter jag ju (man måste ju dra gränsen någonstans), men avstår i alla fall "rent" godis helt och hållet.

Ok. Klargjort då. Läsk är en bov, mer än man tror. Fast jag läste att glass är något av det farligaste man kan äta. Synd, jag gillar det.

Sockerlag i konserverade päron (dessert) är inget vidare.

Av träningstråden framgick att jag ska träna 48 ggr per 31-dagarsmånad hädanefter.

Dessutom blir det väl att knapra kålrot bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...