Björn Olsberg Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Tack vare stor efterfrågan har jag precis infört en inbyggd mp3-spelare på sidan för Låtar och filer. Spelaren ligger precis där knappen Ladda ner finns. Spelaren är ganska "dum" i dagsläget, i det att den dyker upp även för ljudfiler den inte klarar av att spela upp, som wma-filer. Vill man vara säker på att en fil kan spelas upp så gäller mp3. Från och med nu har jag även stängt av möjligheten att ladda upp wma till låtavdelningen, just för att Windows är enda plattformen där det fungerar bra och att Flash inte stödjer det. För att undvika all förvirring så är mp3 alltså det format som fungerar bäst och lättast överallt. 😄 Jag ska se om spelaren kan göras lite smartare. Samtidigt ligger fokus nu på den uppgradering av forumen som kommer allt närmare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Kanon! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Undebart! Bra jobbat Olsberg! MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Skitbra! Lite dumt dock att den ligger inne i a-taggen för Ladda ned-knappen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Var på tiden och en välkommen förbättring. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
linuskarlsson Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Bästa förbättringen på längeeee. Tror det kommer leda till mer lyssnare och feedback 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Harmonica mike Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Överlägset bästa förbättringen för demo sidorna sedan den gamla "goda" tiden. Snyggt Björn. Nu är det upp till oss alla om det skall kommenteras på låtarna eller inte.Betydligt enklare att lyssna,ett stort steg i rätt riktning i vart fall. Mvh Micael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fertan Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Sweetness! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Det är ju tummen upp helt klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Nu vart jag glad.. Enkel och smidig samt snabb dessutom! 6 tummar på en 5 tummig skala 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 19 maj 2009 Trådstartare Dela Postat 19 maj 2009 Vad glad jag blir av alla glada tillrop! Tack ska ni ha! Skitbra! Lite dumt dock att den ligger inne i a-taggen för Ladda ned-knappen... Ajaj, tack för att du var vaken och sa till. Nu ska det vara rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 (redigerat) Äntligen! Gryymt Olsberg!! 😉 Nu blir det förhoppningsvis mer fart i demoavdelningen. Redigerat 19 maj 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Freddy Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Bästa nyheten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterthegreat Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Härligt. 😉 Då kanske det kommer mer kritik allmänt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 hur jädra bra som helst! spela upp låten, ladda forumtråden i nytt fönster och voilà! Är du sugen på utveckla skulle man kunna ha spelaren i låt-listan också 😉 Glöm inte att logga uppspelningen 🙂 Tackartackar Olsberg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Perfekt! Tog dock lite tid för mig att hitta den först då jag använt mig av det gamla skalet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Köng! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 19 maj 2009 Dela Postat 19 maj 2009 Köng! Jepp nu går det snabbare än det tar tid byta strängar på en nyckelharpa. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rabieshund Postat 20 maj 2009 Dela Postat 20 maj 2009 ÄNTLIGEN!! Det här har varit en efterlängtad funktion.. Fast något som skulle vara ännu bättre skulle vara om den låg inne i forumtråden så att man slipper trycka på länken. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 20 maj 2009 Dela Postat 20 maj 2009 LOVE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 20 maj 2009 Dela Postat 20 maj 2009 (redigerat) Najs. Det känns dock som om vissa låtar klipper om man drar upp volymen till max. Redigerat 20 maj 2009 av cm0s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 maj 2009 Dela Postat 20 maj 2009 Guld! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perrock Postat 20 maj 2009 Dela Postat 20 maj 2009 (redigerat) Duktigt olsberg Guld 😲 Redigerat 20 maj 2009 av perrock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 maj 2009 Dela Postat 21 maj 2009 Fantastiskt bra, tusen tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hempus Postat 21 maj 2009 Dela Postat 21 maj 2009 NICE!! 😳 Kan man inte ta bort funktionen "ladda ner" helt? Så att man bara kan lyssna här. Kanske fler som vågar sig på att ladda upp sina verk. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SoloNo1 Postat 21 maj 2009 Dela Postat 21 maj 2009 Det här skålar jag för! Cheers! Grymt efterlängtad funktion! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 21 maj 2009 Dela Postat 21 maj 2009 NICE!! ☺️ Kan man inte ta bort funktionen "ladda ner" helt? Så att man bara kan lyssna här. Kanske fler som vågar sig på att ladda upp sina verk. 😎 Nej båda ska finnas. Det finns ju vissa som gör något som är så bra att man faktiskt vill spara det. Och den möjligheten ska vi väl inte tas ifrån eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henning Postat 22 maj 2009 Dela Postat 22 maj 2009 Grymt! Nu kanske även en annan börjar lyssna och vara aktiv mer på demo-avdelningen också. Tack Björn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trace Postat 24 maj 2009 Dela Postat 24 maj 2009 Kanon med spelaren, men för mig funkar den inte, trycker på play knappen och inget händer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 24 maj 2009 Dela Postat 24 maj 2009 Har nog med dina inställningar att göra. Funkar felfritt här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.