Jump to content
Annons

Varifrån kommer er avatar?


Rabieshund

Recommended Posts

Min ritade jag själv för några år sedan i samband med några seriestrippar jag gjorde om en emopojke som blev ganska roliga. På hans tröja står det "I Hate Myself" som är/var ett band. Var tänkt att bli en webserie men kom aldrig så långt. Laddade upp den för lääänge sen och har inte orkat byta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Min är en tavla jag målat. Det lustiga blev att den föreställer 4 olika figurer beroende på hur man vänder den.(omedvetet, förutom som den ser ut i läge ett då). Mycket färg gick åt iaf! Funderar på att hänga upp den med en spik mitt i så man kan snurra den.

Min förra såg nästan ut så här: 😄 apropå laxlaxlax´s.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...
Analogfreak (oregistrerad)

Min avatar symboliserar den enda människa som kunde se in i min själ och som jag vågade öppna mig helt och hållet inför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min är Pintsize från Questionable Content.

Jag trodde det var en bild på dig!?!

Själv har jag snott ett skivomslag som passar mitt forumnamn, plattans namn är Oi! the Album. Personen på omslaget är sångaren i Cockney Rejects, bandet som namngav musikstilen Oi!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min föreställer mig i vanlig keps, lite från sidan. Lite vanliga standardgrejer gjort i Photoshop. Inget mästerverk men kändes bra då den gjordes för några år sedan...ville väl få fram "glöden" inom mig...låta den bli en "aura" eller nåt sånt ostigt. Inget mästerverk som sagt...bara jag.

Fridens...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...