Jump to content
Annons

Inlägg med påhopp från delad tråd


IDF

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
schysst med en tråd om påhopp!

olsberg ditt hallon!

Ja man slutar aldrig förundras över den här världen vi lever i...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Guitarnilsson - ursäkta mitt språk,var jävligt packad efter en flaska strohrom, men principen bakom mitt inlägg var väldigt befogat. det tar två sekunder att googla fram såna svar.

Huruvida jag är ful, tjock eller det andra du skrev kan du ta o PM:a mig om, så ska du minnsan få helkropppsbilder där jag är naken..

Coolt! Då ber jag dig IDF högtidligen också om ursäkt för mitt svar med alla dess tillmälen. Det är snart gjort att slira på tangenterna. Jag googlade också, det dök upp en massa olika grejer som jag inte kunde koppla till musik. Att du presterat fina inspelningar och är en skicklig musiker står ju helt klart. Det enda som egentligen impar på mig är om någon kan hantera instrument eller sjunga så jag blir berörd. Att någon vältrar sig i pengar impar noll på mig.

Men på nåt vis så tycker jag inte det är fel att svara om nån kastar skit. Får man ett tjyvslag i verkliga livet slår i alla fall jag tillbaka. Om man inte försvarar sig i denna värld är man snart nerstampad i backen. Sväljer man förolämpningar mår man sämre än om man svarar, så är det för mig i alla fall.

Jag har förr lyckats vräka ur mig dumheter på båtforum, jag är med på ett sånt där man inte kan varken radera eller redigera inläggen, så där har jag fått be om ursäkt några ggr. Och det är ju inte hela världen. Somliga fattar aldrig det, de har som tvång att vräka ur sig mer eller mindre skit i det oändliga.

post-8284-1232339875_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Att du presterat fina inspelningar och är en skicklig musiker står ju helt klart.

Så fort nån vänder röven mot dig så slickar du den... ojojoj 😆

Men på nåt vis så tycker jag inte det är fel att svara om nån kastar skit. Får man ett tjyvslag i verkliga livet slår i alla fall jag tillbaka. Om man inte försvarar sig i denna värld är man snart nerstampad i backen. Sväljer man förolämpningar mår man sämre än om man svarar, så är det för mig i alla fall.

Det är ju ett tydligt tecken på att din självkänsla är i botten så att du hela tiden måste hävda dig och gå i försvar. Det måste vara jobbigt för dig....

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju ett tydligt tecken på att din självkänsla är i botten så att du hela tiden måste hävda dig och gå i försvar. Det måste vara jobbigt för dig....

Efter det där psykologiska utlåtandet, kan du väl göra en bedömning på en person som hela tiden måste hävda sig och gå till attack, hur är det med den psykiska hälsan hos en sådan? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Det är ju ett tydligt tecken på att din självkänsla är i botten så att du hela tiden måste hävda dig och gå i försvar. Det måste vara jobbigt för dig....

Efter det där psykologiska utlåtandet, kan du väl göra en bedömning på en person som hela tiden måste hävda sig och gå till attack, hur är det med den psykiska hälsan hos en sådan? 🙂

Jo det är ju det jag undrar... 😉

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju ett tydligt tecken på att din självkänsla är i botten så att du hela tiden måste hävda dig och gå i försvar. Det måste vara jobbigt för dig....

Efter det där psykologiska utlåtandet, kan du väl göra en bedömning på en person som hela tiden måste hävda sig och gå till attack, hur är det med den psykiska hälsan hos en sådan? 😛

Jo det är ju det jag undrar... 😉

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Guitarnilsson - ursäkta mitt språk

Heder åt IDF

Huruvida jag är ful, tjock eller det andra du skrev kan du ta o PM:a mig om, så ska du minnsan få helkropppsbilder där jag är naken..

Gäller detta endast Guitarnilsson? 😉

nakenbilder åt ALLA!!!

För helvete, när kommer bilderna?

Jag försöker koncentrera mig och läsa alla gemena påhopp till höger och vänster, men efter ditt löfte om nakenbilder kan jag inte riktigt glädjas åt alla invektiv och pungsparkar i tråden.

Skicka bilderna genast så min hunger stillas.

Jag går runt här på kontoret och gnider mig mot möblerna i febrig väntan.

(Chefen undrade om jag fått flatlöss)

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

När man sjunker till en nivå med personangrepp så har man förlorat en diskution.

Så med andra ord tycker jag att alla personer i fråga har förlorat lite av sin värdighet.

Nänä, det där är fel. När man börjar dra paralleller med nazism, det är då man har förlorat diskussionen.

Link to comment
Dela på andra sajter

När man sjunker till en nivå med personangrepp så har man förlorat en diskution.

Så med andra ord tycker jag att alla personer i fråga har förlorat lite av sin värdighet.

Nänä, det där är fel. När man börjar dra paralleller med nazism, det är då man har förlorat diskussionen.

Tycker det är hitlerfasoner att påstå en sådan grej.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Guitarnilsson - ursäkta mitt språk

Heder åt IDF

Huruvida jag är ful, tjock eller det andra du skrev kan du ta o PM:a mig om, så ska du minnsan få helkropppsbilder där jag är naken..

Gäller detta endast Guitarnilsson? 🙂

Du kan få nakenbilder av mig istället 🙂🙂 jag har ju också skägg så det går väl lika bra?

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Dom har nu börjat att sälja direkt till slutkund eftersom musikaffärerna mer och mer börjar likna Rusta.

Bara utifall nu någon skulle tolka dig fel..

MRH:s tillhörande distributörer säljer INTE direkt till slutkund.

Bara så det är tydligt!

/Pär

Men Luthman, 4-sound, Musikbörsen under ledning av MRH är ju rena Jehovas.

Luthman är som Clas Ohlson. Jag menar dom riktiga distributörerna som Polteknik, Septon, Golden Age Music, Arva Trading, Intersonic, Standardaudio. Dom tänker lite längre än näsan räcker. Jag skulle aldrig tänka tanken att köpa nåt som kommer från Luthman Scandinavia... det är ju rena Kalle-Anka företaget...

Jam bojkottar såna där idiot-distributörer som Luthman.

EDIT: och du pratar om JAM som en bra affär, det finns en anledning varför dom är portade från Roland och Yamaha och det är inte av det positiva slaget.

Och anledningen är? Bara hört de är portade men inte varför. Eller får man höra att man är en jävla idiot om man inte googlar det? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag går runt här på kontoret och gnider mig mot möblerna i febrig väntan.

Har du bilder på det?

Jag skickar PM!

Jodå, bilder finns. Men de speglar tyvärr inte händelseförloppet. Det ser mest ut som att jag står och lutar mig mot ett antal olika möbler.

Det frusta fotografiets begränsning ligger i att det inte kan återge de rytmiska rörelserna mot nämnda inredningsdetaljer.

Jag ska kolla om någon kollega har filmat med mobilen så pm:ar jag.

Frid bröder.

R

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)
Varför kommer jag alltid att tänka på den lilla sagan jag skrev om lille Gottfrid när vissa blottar sin idioti?

Vem är Gottfrid, kompis till dig? Vems idioti, var det din?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...