Jump to content
Annons

Studiofestival 25, Dansband


Fidden

Recommended Posts

Annons
Jag kommer nog inte kunna ställa upp i denna.. :rolleyes: min flytt till götlaborg fuxxar upp det för mig!

det är 25 januari som är slut datum så det är gott om tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer nog inte kunna ställa upp i denna.. 😄 min flytt till götlaborg fuxxar upp det för mig!

det är 25 januari som är slut datum så det är gott om tid.

Nej, men hade det varit typ en vecka in i februari så hade det varit perffa.. 😄 Jag kommer inte hinna med ett skit musik fram till min flytt nu typ. 🙁 :(

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det blir nog ingen festival för mig, har inte haft så mycket tid att sitta och när jag väl gör det så går det åt helvete! Jag håller mig till det jag kan och satsar på punkfestivalen istället 😏

Men vem vet, jag kanske får en släng dansband i mig i sista sekund och gör klart nån av låtarna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Good news, everyone!

Det har glädjande nog inkommit en anonym donation till stöd för festivalen, vilket gör att vi har en VINST att slåss om denna gång! (förutom den stora äran att få anordna nästa festival)

Vinnaren av omröstningen får en "home license" av REAPER, värde $50!

Detta innebär också att deadlinen flyttas fram en vecka till 1:a februari, för att nya intressenter ska hinna göra klart sina bidrag.

Missa nu inte denna sällsynta chans att faktiskt TJÄNA någonting på din talang! (eller tjäna ännu mer, om du nu redan är professionell)

Link to comment
Dela på andra sajter

Så när vi vinner ska vi ge Vinsten till någon som behöver den.

Reaper är fantastiskt, måste jag medge. Jag använder programmet själv — numera till alla mina projekt. Och att Reaper (förutom om att det har några av de mest prisvärda pluggarna jag någonsin har stött på) dessutom är extremt mobilt/portabelt gör inte saken sämre. Programmet kan installeras på och köras från en USB, hur enkelt som helst. Ett kanonalternativ om man vill ha med sig sin studio vart man än förflyttar sig. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Så när vi vinner ska vi ge Vinsten till någon som behöver den.

Reaper är fantastiskt, måste jag medge. Jag använder programmet själv — numera till alla mina projekt. Och att Reaper (förutom om att det har några av de mest prisvärda pluggarna jag någonsin har stött på) dessutom är extremt mobilt/portabelt gör inte saken sämre. Programmet kan installeras på och köras från en USB, hur enkelt som helst. Ett kanonalternativ om man vill ha med sig sin studio vart man än förflyttar sig. 🙂

Jaha! ☺️ Då får vi dela på vinsten då 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Så när vi vinner ska vi ge Vinsten till någon som behöver den.

Reaper är fantastiskt, måste jag medge. Jag använder programmet själv — numera till alla mina projekt. Och att Reaper (förutom om att det har några av de mest prisvärda pluggarna jag någonsin har stött på) dessutom är extremt mobilt/portabelt gör inte saken sämre. Programmet kan installeras på och köras från en USB, hur enkelt som helst. Ett kanonalternativ om man vill ha med sig sin studio vart man än förflyttar sig. 🙂

Jaha! 🙂 Då får vi dela på vinsten då 🙂

tror inte Valle behöver ett till reaper om han redan har det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så när vi vinner ska vi ge Vinsten till någon som behöver den.

Reaper är fantastiskt, måste jag medge. Jag använder programmet själv — numera till alla mina projekt. Och att Reaper (förutom om att det har några av de mest prisvärda pluggarna jag någonsin har stött på) dessutom är extremt mobilt/portabelt gör inte saken sämre. Programmet kan installeras på och köras från en USB, hur enkelt som helst. Ett kanonalternativ om man vill ha med sig sin studio vart man än förflyttar sig. 🙂

Jaha! 😆 Då får vi dela på vinsten då 🙂

tror inte Valle behöver ett till reaper om han redan har det.

flabb och jag får dela, menade jag. Vilket blir svårt då vi bor runt 60 mil från varandra. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Så när vi vinner ska vi ge Vinsten till någon som behöver den.

Reaper är fantastiskt, måste jag medge. Jag använder programmet själv — numera till alla mina projekt. Och att Reaper (förutom om att det har några av de mest prisvärda pluggarna jag någonsin har stött på) dessutom är extremt mobilt/portabelt gör inte saken sämre. Programmet kan installeras på och köras från en USB, hur enkelt som helst. Ett kanonalternativ om man vill ha med sig sin studio vart man än förflyttar sig. 🙂

Jaha! 🙁 Då får vi dela på vinsten då 😛

tror inte Valle behöver ett till reaper om han redan har det.

flabb och jag får dela, menade jag. Vilket blir svårt då vi bor runt 60 mil från varandra. 😎

Njaäää....den där reapern tänkte nog jag lägga beslag på. 😕🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

4 bidrag inkomna, och knappa veckan kvar. Kom igen nu =)

F-n, hinner inte! Känner annars att "ONZatanz" hade varit stenhårt...

Får vara med nästa gång istället. Hur frekvent brukar "dansbandsfestivalerna" komma?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 bidrag inkomna, och knappa veckan kvar. Kom igen nu =)

F-n, hinner inte! Känner annars att "ONZatanz" hade varit stenhårt...

Får vara med nästa gång istället. Hur frekvent brukar "dansbandsfestivalerna" komma?

Hittills tror jag det bara är punkfestivalen som är återkommande, så det är nu eller aldrig 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...