Jump to content
Annons

.


Novembernatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 172
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Ett par år gammalt och ingen cool rock pose här inte. 🙂

Och vem på bilden är du? (Orange eller rosa tröja?)

Inget av dem! Det är jag som dyker i fjorden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Magin försvinner ju när ni visar upp er sådär! 🙂

Men ok då...post-15557-1225833396_thumb.jpg En dag då jag antagligen hade drabbats av "MetalFeber"

Inte konstigt att du kände dig metal, du mindes väl bara dina dagar som Kirk, sångare och gitarrist i Crowbar!

post-16793-1225834086.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser djävulskt, alltså rent förbannat bra ut! Bara att fantisera!!! 😆 Ååååhh om det här Forumet bestod av kvinnor,så skulle man inte haft en lugn stund.... 😛😆

😄 Hahah, och där...

post-15557-1225833396_thumb.jpg

... är ju anledningen att forumet inte består av kvinnor 😉 *springer och gömmer mig hos mr Schnygg*

Link to comment
Dela på andra sajter

Här sitter jag och slappar en helt vanlig dag, tror det var den dagen jag var ute och samplade granris...

post-16793-1225834583.jpg

Du ser ut som en såndär GB glass med krossad choklad i. Morsan var fredsduva, och farsan en dalmatiner? 😛

Redigerat av Opus99
Link to comment
Dela på andra sajter

Här sitter jag och slappar en helt vanlig dag, tror det var den dagen jag var ute och samplade granris...

post-16793-1225834583.jpg

Du ser ut som en såndär GB glass med krossad choklad i. Morsan var fredsduva, och farsan en dalmatiner? 😉

Farsan var faktiskt zebra, men nästan rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här ser jag ut...

troll_2.jpg

Var det någon som tyckte i alla fall... 😉

Ah, den här bilden är hämtad ur "Trolltyg i Tomteskogen"!

Ett mästerverk enligt mig, och den svenska dubbningen är perfekt.

Har sett filmen minst 100 gånger sen barnsben. -Var är Fjant?!

En holländsk produktion från början, eller?

Vart hittade du bilden?

Nej nej, den är väl från en bok som heter Tomtar? Eller? Vänta jag har den här nånstans ... ... ... jojomensan! Holmberg har koll på sina tomtar. Eh! Jaja här kommer en bild på mig iaf. Vill ni kan jag fixa numret till kirurgen som fixade nosen åt mig:

tt59_17605675.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Till Zandra: Haha ja så du såg mitt första inlägg åxå. Hmm....så det finns tjejer här ändå... 🙂 Kortet var taget under en fotosession och av ca en miljard kort i olika vinklar så valde jag ut det klart tjusigaste. 😱

Haha jag ser det 😛 man kan väl inte direkt beskylla mig för att hänga här ofta men jag räknas kanske ändå 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag inte lagt upp någon bild på mig själv men jag måste säga att jag tycker att alla, som lägger upp photshoppade bilder på hur ni skulle vilja se ut eller bilder på tokroliga saker som troll och hundar, är skithäftiga. Helt bananas.

P.s det är Steve Miller.

Redigerat av basshole
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...