Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Undra om man skulle ta och flytta ihop i en lägenhet med en polare 😛

Nämen...vi har ju ens träffats på riktigt än... 😛

Vadå, vill du skiljas? 🙂

😛 Oroa dig inte, att Pazo vill flytta in med mig betyder inte att jag vill skiljas med dig. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Overkill... kan man se nånstans hur många inlägg man gjort totalt i Utanför ämnet? För det är väl "bara" Utanför ämnet som inte är med i statistiken vid ens avatar?! Jag närmar mig 5000 inlägg enligt infon vid avataren, men det var ju skrämmande att jag har nästan lika många bara i den Längsta tråden...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill... kan man se nånstans hur många inlägg man gjort totalt i Utanför ämnet? För det är väl "bara" Utanför ämnet som inte är med i statistiken vid ens avatar?! Jag närmar mig 5000 inlägg enligt infon vid avataren, men det var ju skrämmande att jag har nästan lika många bara i den Längsta tråden...

😛

:musik

Det visste jag hur man gjorde i gamla (gammel-gamla...) forumet, men nu vet jag inte längre... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
satt just och tänkte på dethär med musik, jag har hört att det är många som kör musik i skolåldern för att impa på brudarna så att säga... men, vilken genre lockar mest brudar? 😳

Mitt liv = musik, brudar och sport! = "MBS" = Mycket Bra Status!

Tackar så Hjärtligt för att jag har så stor betydelse i Era liv! Bockar djupt. Först nämnd och allting.

😏

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...