Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Alla måste kunna...samtidigt....innebär ett krav för att repa.... och ännu viktigare blir det... när man ska ha spelning....

:rolleyes:😉🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Nu är det ju kört!

Nope, jag gav den till Paz för att han röstade! 😄

Neos(n)us, din tur! 😎

Vardå?

(Den hänger inte med i svängarna.. 😛 )

Kan inte du gå in på www.swedenrock.com, och i menyn till vänster klicka på sista alternativet "Rösta - Nordic Challenge". Sedan i fältet skriva Purify och sedan på skicka? Snälla? 😎

Du med, Fidden! Och musik!

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Nu är det ju kört!

Nope, jag gav den till Paz för att han röstade! 😄

Neos(n)us, din tur! 😎

Vardå?

(Den hänger inte med i svängarna.. 😛 )

Kan inte du gå in på www.swedenrock.com, och i menyn till vänster klicka på sista alternativet "Rösta - Nordic Challenge". Sedan i fältet skriva Purify och sedan på skicka? Snälla? 😎

Du med, Fidden! Och musik!

Japp gör det! och sen går ni in på www.idiphone.se och skänker pengar till rädda barnen.

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Nu är det ju kört!

Nope, jag gav den till Paz för att han röstade! 😄

Neos(n)us, din tur! 😎

Vardå?

(Den hänger inte med i svängarna.. 😱 )

Kan inte du gå in på www.swedenrock.com, och i menyn till vänster klicka på sista alternativet "Rösta - Nordic Challenge". Sedan i fältet skriva Purify och sedan på skicka? Snälla? 😕

Du med, Fidden! Och musik!

Jaha där.. Men jag ska inte på Sweden Rock 😛

(Men jag har iallafall röstat)

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Kan inte du gå in på www.swedenrock.com, och i menyn till vänster klicka på sista alternativet "Rösta - Nordic Challenge". Sedan i fältet skriva Purify och sedan på skicka? Snälla? 😆

Du med, Fidden! Och musik!

Gjort! Hur många gånger kan jag skicka?

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta var en rolig idé tycker jag. Skönt med lite vel i ett annars så dödsallvarligt ämne. Mera sånt här för tusan sjömän!

Jag vill passa på att slänga ur mig en teori.

Den lyder som följer: Allt som någonsin uppfunnits har fått sitt namn efter skaparen, så som Tesla, Newton, Pascal och dom goa gubbarna. Detta betyder att nånstans fanns det en gång i tiden en kille som hette "Stupränna" i efternamn. OK då han kanske var engelsk. MR. John Drainpipe. Någon hette "Tandkräm": Jag döper härmed min senaste revolutionerande uppfinning, som ska förvandla hela världens stickande anleten till sommarängar av mint, till...... (tänkte Sune Tandkräm)..... TANDKRÄMEN!

Works Every Time!

Redigerat av yoshi122
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...