Jump to content
Annons

Sämsta låten nånsin?


tbruce

Recommended Posts

Annons
Vilken är den sämsta, mest smaklösa, motbjudande, kräkreflexframkallande låten du vet? Som upplagt för smakkrig och flame! Yeah! 😊

Svårt att hitta en enda, men jag nominerar The Polices "Every Little Thing She Does Is Magic".

http://www.youtube.com/watch?v=s5W2Vr6HU7s

(obehagsrys)

den låten är ju skitbra!!! helt klart en av deras bästa!

Redigerat av josie87
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju så många men jag tror att jag har glömt bort dem, eller förträngt dem. Booten Anna är ju dock en som är helt oförklarligt dålig. De flesta av Ace of Base-låtarna ligger väldigt långt ner på min lista också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill även nominera ALLT med Håkan Hellström, Kent OCH Bob Hund....

Det blev visst ett skrivfel där ...

"Kent" ska nog vara "Ulf Lundell".

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Do you really want me!med robyn är högt upp på min sämsta lista 😛

Skvallerbytta-bingbång låten menar du???? ja, den är fruuktansvärd...

Vill även nominera ALLT med Håkan Hellström, Kent OCH Bob Hund....

Det blev visst ett skrivfel där ...

"Kent" ska nog vara "Ulf Lundell".

😛

Dubbelkollade stavningen igen... ne, det var faktiskt rätt skrivet 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill även nominera ALLT med Håkan Hellström, Kent OCH Bob Hund....

Det blev visst ett skrivfel där ...

"Kent" ska nog vara "Ulf Lundell".

😛

Dubbelkollade stavningen igen... ne, det var faktiskt rätt skrivet 🙂

Måste vara nåt dialektalt ... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill även nominera ALLT med Håkan Hellström, Kent OCH Bob Hund....

Det blev visst ett skrivfel där ...

"Kent" ska nog vara "Ulf Lundell".

😛

Dubbelkollade stavningen igen... ne, det var faktiskt rätt skrivet 🙂

Måste vara nåt dialektalt ... 😛

Ja, det är värmländska... ni kanske uttalar "Kent" annorlunda där du bor?🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag nominerar: Usher - Yeah

http://www.youtube.com/watch?v=8UpmUdkaD0c

USCHER!

Vilken är den sämsta, mest smaklösa, motbjudande, kräkreflexframkallande låten du vet? Som upplagt för smakkrig och flame! Yeah!😄

Svårt att hitta en enda, men jag nominerar The Polices "Every Little Thing She Does Is Magic".

http://www.youtube.com/watch?v=s5W2Vr6HU7s

(obehagsrys)

Safety Dance

Så jävla kass att den är grym.

Tycker båda dessa är bra. 😛

Redigerat av Chris Edberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Vill även nominera ALLT med Håkan Hellström, Kent OCH Bob Hund....

Alltså. Jag kan ju förstå varför man inte tycker om Hellström o Kent. Kents musik t.ex. Den är ju genialisk o fruktansvärt bra.

Om stämpeln EMO o "vill få hela sverige i depression" försvann, o allt annat som har med image o göra skulle du säkert tycka annorlunda.

Jag menar, det e ju knappast musiken du verkar bedöma utan personerna i fråga. Musiken e profissionell o absolut inte osmaklig...känns ju lite oproffessionellt o tycka så om just Kent.

(Jag är inte kent-fan men jag har lyssnat på de flesta av deras låtar)

"Hej Monika" däremot...det e ju inget vidare smakligt o sjunga samma grejj.....hur många gånger?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill även nominera ALLT med Håkan Hellström, Kent OCH Bob Hund....

Alltså. Jag kan ju förstå varför man inte tycker om Hellström o Kent. Kents musik t.ex. Den är ju genialisk o fruktansvärt bra.

Om stämpeln EMO o "vill få hela sverige i depression" försvann, o allt annat som har med image o göra skulle du säkert tycka annorlunda.

Jag menar, det e ju knappast musiken du verkar bedöma utan personerna i fråga. Musiken e profissionell o absolut inte osmaklig...känns ju lite oproffessionellt o tycka så om just Kent.

Nej. faktiskt så menade jag låtarna... Så enformigt och...gnälligt... Alla låtar låter ju exakt likadant i mina öron. Jo, jag har hört flera låtar, hur kan man undvika när de matas på radio & TV periodsvis?

Jag känner dem faktiskt inte och vet inget om vilka de är eller står för, så därför är det lite svårt att ogilla dem pga det:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju så otroligt många kandidater och jag skulle aldrig kunna komma ihåg alla dåliga låtar just nu så jag får väl ge ett exempel som har stört mig svårt de senaste åren:

Eric Prydz-Call On Me

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju så otroligt många kandidater och jag skulle aldrig kunna komma ihåg alla dåliga låtar just nu så jag får väl ge ett exempel som har stört mig svårt de senaste åren:

Eric Prydz-Call On Me

😉

"Shakira - Hips don't lie" är det första som dyker upp i huvudet, men jag kan nog komma på nåt mycket värre om jag anstränger mig. Det där fisiga trumpetspelet tillsammans med hennes målbrottsröst är bara... Skittråkigt. Bandet Texas har jag aldrig förstått mig på heller.

Det här med sämsta låten är ju inte helt lätt. Jag tycker den här tråden snarare verkar ha blivit "mest överskattade låten" (jag är inte bättre själv) 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...