Jump to content
Annons

Studio Forum: Uppgradering planerad till 22 maj


Recommended Posts

Hej alla forumister! Om allt går vägen så kommer övergången till uppgraderade Studio Forum göras imorgon den 22 maj.

Migreringen kommer uppskattningsvis ta hela dagen, och forumet kommer hållas stängt under tiden.

Inledningsvis kommer inte bloggar finnas med, men däremot en kraftigt förbättrad låthantering. I samband med nylanseringen kommer vi också sätta upp en tråd där alla får komma med konstruktiva synpunkter. Se övergången som en startplattform för framtida sajten, den kommer i stort vara lik denna men ha ett mer "silvrigt" utseende.

När migreringen är klar så gäller samma adress som nu, och ingenting förändras i loginförfarandet.

Studios community på studioforum.idg.se kommer att stängas, och länkarna på www.studio.se kommer därefter att peka hit.

Lite bakgrund finns i tråden NYA FORUMET: Status

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)
Då blir det en massa extra trassel om man lägger in en drös med inlägg nu, eller...? 🥰🥰

Det är ju nu som är min skrivartid.

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Då blir det en massa extra trassel om man lägger in en drös med inlägg nu, eller...? 🥰  😳

Nejnej, inte alls, det för jag inte över förrän sajten är nedtagen för migrering. Det jag gjorde var att föra över bland annat samtliga avatarer och låtar. De eventuella nya som tillkommer under natten/förmiddagen för jag över separat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla lyckönskningar!

Det känns oerhört skönt att kunna jobba med sajten igen, se resultat, och att det är en plattform som fungerar bra.

Och som sagt, det kommer säkerligen finnas saker som inte ser ut exakt som de ska och småsaker som får fixas till efterhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som julafton, man har tittat på det fina omslagspappret, skakat paketet, hört legoljudet men vet inte vilket lego det är 🥰

Tur att man jobbar idag, annars hade det varit ett hårt slag att inte kunna hänga här !!

Eller, tar det hela kvällen/natten oxå?

Isf får vi ha gruppchat på MSN 😳

Redigerat av david.roennlund
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...