Jump to content
Annons

Stockholms IRL som varit


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 211
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

JAAG blev den förste att avlägga rapport!

Rapport:

Anlände Carmen 19:27, tomt ställe. Nere i grottan ropade någon "ROFFE".

Kände inte igen någon. Undrade lite snabbt vad tusan dessa totalt olika människor gör tillsammans. Jag var jäkligt duktig i skolan på att hitta mgn, "minsta gemensamma nämnare", men här gick jag bet. Visst ja, forumet.Tog en snabb öl. Kollade mig i spegeln, fan vad bra jaag såg ut! Yngre på nåt sätt, mer energisk. Men det var inte jag, det var Olsberg. Fan också!

Olsberg drog snabbt. Tog en öl till. Plötsligt syntes en massa kroppsbehåring i dörren. Steflund. Drog omedvetet en hand över flinten. Hej hej. 91:an tog upp kameran, snodde lite hår av Steflund, såg för ett ögonblick ut som en grym synthare, 91:an knäppte.

Tog en öl till och en snus av Stefis. Joachime berättade att han är ljudtekniker på lokaltv. Grymt. Ska snart börja på mtv. Grymmare. Vogel seglade in, ägde stället med värsta keps och ringar i alla öronen. Tog en öl till. 91:an lämnade. Suprapappa med ställets skönaste luva chillade med Majken å grabbarna. Missade mitt tåg. Tog en öl till och en snus av Steffomannen.

Kaos utbröt på stället. Chroma, Pazo m.fl stormade stället. Ljudnivån steg 9 db. (ni vet att fördubblingen går i 3db-steg va?) Fan fan fan, missade nästa tåg. Lika bra att ta en bira till....Steff och jag spanade in en jäkligt söt brud som hela tiden tittade på mig. Eller på Steff, eller på snusfläckarna på väggen bakom oss, vi kunde inte riktigt enas om detta. Klockan är plötsligt 10 000, och jag får springa ut från stället. Ringer min fru och använder honungsrösten för att få hämtning hemma vid pendeltågstation. Lyckas.

Nu är jag hemma och avrundar med en sista bira innan bingen.

Som vanligt blev det en förtrollad kväll i fantastiskt olika vänners sällskap.

Jag längtar redan till nästa träff!

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer en videjo!

http://www.majken.se/images/studijo.wmv

1:a - Pazo (Sötnos)

2:a - Svampen (Monchichi!)

3:e - Petri (Jack Sparrow)

4:e - Phobos (Sängkammarblicken)

5:e - ChromaWoods (Nykomling)

Edit: Och för er som inte förstod det så var det här alltså järngänget som var kvar tills ölen var slut på Carmen. Innan var där betydligt fler...

Redigerat av Majken
Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade mig i spegeln, fan vad bra jaag såg ut! Yngre på nåt sätt, mer energisk. Men det var inte jag, det var Olsberg. Fan också!

Äh, tagga ner grabben!

Jag såg er båda ikväll, och jag måste nog säga att du var klart snyggast.

ok, Olsberg kanske var smartast, men du, duu, du va helt enkelt snyggast.

Fan, man kunde ju steka ägg på häcken din, så het var du!

/R

ps läste inte hela ditt inlägg, men....är du singel...?

Link to comment
Dela på andra sajter

klockan e ett o jag e hemma...rena söndagsskolan....kan ngn rita in lite fylla, satanism o helrör på bilderna innan ni lägger ut dom...

nåväl....det var mkt trevligt...synd bara att jag inte hann med att språka med alla...typ Steflund...Roffe....91:an....Vogel o så...men nu vet jag iaf hur ni ser ut

Majken har lovat att organsisera nästa IRL som blir Snowracer-tävling

Gonatt! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

klockan e ett o jag e hemma...rena söndagsskolan....kan ngn rita in lite fylla, satanism o helrör på bilderna innan ni lägger ut dom...

Ja, om du kollar på majkens film så tycker jag att han lyckats få in både fylla och helrör, och kvalitén var väl fördjävlig, så där fick vi lite satanism också.

Kort sagt, en lyckad kväll för tunga rockers!

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Roffe: Haha, faaaan.. Nästa gång bjurvlar jag på öl. Trevlig om än kort att råkas lite 😉

Underbart är kort... 😏

En gratis öl säger man ju aldrig nej till, som sagt, längtar redan till nästa träff.

(men snowracers?? i april??)

R

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...