Jump to content
Annons

Stockholms IRL som varit


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 211
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Här kommer en krejzy idé om det blir en lördag. Vi går på Bingo Royal på Bacchi Wapen. Gratis inträde, larvig tv-bingo, sen kostar ölen 22 kronor och det finns ett rum som helt saknar musik 😄

nämenvafan 😉 ... Ja, då lär då jag förfesta ganska tungt om jag ska palla med dom programledarna... Bingo Royal är ett av dom få tv-programmen som utmynnar i kraftigt kliande utslag över hela kroppen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Elof (oregistrerad)

Helgerna är mest körda här också (särskilt 16-17), men fredagar är ju bättre.

Synd att man nästan alltid jobbar helg med inspelningar eftersom musikerna oftast har "vanliga" jobb. Början av mars?

Link to comment
Dela på andra sajter

ragga fjortisar med Pelle

Är det mig du menar? 😱

Tack för PM:et om detta Pazo, har varit slö att kolla in på forumet på sista tiden och höll på att missa detta, har jobbat som en tok och varit upptagen med att söka (och få) nytt jobb och annat larvigt.

Men nu är jag på gång som aldrig förr!

Klart jag vill vara med!! Lördagen den 17:e feb drar jag dock till varmare trakter för att sola, bada och snorkla så helst innan det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer en krejzy idé om det blir en lördag. Vi går på Bingo Royal på Bacchi Wapen. Gratis inträde, larvig tv-bingo, sen kostar ölen 22 kronor och det finns ett rum som helt saknar musik 😱

Min f.d klasskompis är programledare där, vi kanske får fria drinkar? 😱

"Shheena fan polarn' khom.. *hick* khommer'u ihåg mejj..? Adde..? Inte? Ähepp.............. bjuder'u på lite dhricka ändå ell.. *hick* eller?"

Fast 22 spänn ölen låter ju iofs redan jävligt rabatterat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte-nu-på-fredag-men-nästa-fredag-alternativt-lördag?

Jamen då var det bestämt då 🙂

Alltså typ 9 eller 10 februari?

Om nu lördag var ett option så röstar jag på det. Ska äta hej då-middag med mina snart före detta arbetskamrater på fredagen och kommer förmodligen bli kalasfull och snurra bort mig i vinternatten någonstans runt stureplan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte-nu-på-fredag-men-nästa-fredag-alternativt-lördag?

Jamen då var det bestämt då 😳

Alltså typ 9 eller 10 februari?

Ne.. Jag ska vara försöksdjur på astra zeneca den 12/2 och man får inte konsumera alkohol 48 timmar innan... 😕

Röstar på fredan den 9'e isåfall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...