Jump to content
Annons

testa mitt spel!


VacUm

Recommended Posts

Annons
  • Svar 62
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Skrev...?

Markören vill inte visa sig när den är på den sidan överhuvudtaget.

Nej, det var skit med det...

Provade du öht att klicka i den vita boxen? 😛

Rätt svårt utan markör, du.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrev...?

Markören vill inte visa sig när den är på den sidan överhuvudtaget.

Nej, det var skit med det...

Provade du öht att klicka i den vita boxen? 😛

Rätt svårt utan markör, du.

Det är alltså muspekaren som försvinner?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ligger etta nu :rolleyes:😕

grymt!! ska se till att peta ner dig senare.

Och det är du som kan ändra programkoden... måste vara frestande att göra det lätt för sig.

Undrar förresten om det bara är tiden som spelar in eller om poängen rullar snabbare om man är stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ligger etta nu 🙂 :)

grymt!! ska se till att peta ner dig senare.

Och det är du som kan ändra programkoden... måste vara frestande att göra det lätt för sig.

Undrar förresten om det bara är tiden som spelar in eller om poängen rullar snabbare om man är stor?

Bara tiden.. Men det var ju faktiskt en smart idé annars.. Om ens yta är större så rullar det in mer poäng. Äh, låter det vara..

Klart jag kan fuska, men det vore ju bara otroligt tråkigt..

Link to comment
Dela på andra sajter

haaaaaaaa! Era n00bs. Nu kan jag sova gott ikväll.

Hur ska man kunna vara annat än n00b på ett spel du precis kodat ihop? 😳

jag fick ju spö av overkill och fick kämpa som ett djur för att komma ikapp. hade tokflyt och massa tur.

Link to comment
Dela på andra sajter

HA!

Där tog jag tillbaksa min andraplats! FTW!

jag suger nu. är nog för trött. Man få va hyperfokuserad när man börjar närma sig 9000 annars har man inte chans.

Känns som jag måste vara hyperfokuserad för att ens komma över 6000...fan vad jag suger på det här spelet... 🙂

Eller vänta, det är ditt spel som suger! Det är inte mig det är fel på, det är världen! 😉😎

Link to comment
Dela på andra sajter

HA!

Där tog jag tillbaksa min andraplats! FTW!

jag suger nu. är nog för trött. Man få va hyperfokuserad när man börjar närma sig 9000 annars har man inte chans.

Känns som jag måste vara hyperfokuserad för att ens komma över 6000...fan vad jag suger på det här spelet... 😏

Eller vänta, det är ditt spel som suger! Det är inte mig det är fel på, det är världen! 😠😆

Nähää... De e du som suger. Spelet börjar ju knappt ens bli kul förränst man är över 7000. de e då det blir intressant 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag spelade utan mus och det var jävligt svårt kan jag säga.

Sedan dröjde det en minut innan jag fattade att man inte skulle undvika spermierna, utan skulle kapsla in dem. Jag var mer preventiv s.a.s.

😏

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

HA!

Där tog jag tillbaksa min andraplats! FTW!

jag suger nu. är nog för trött. Man få va hyperfokuserad när man börjar närma sig 9000 annars har man inte chans.

Känns som jag måste vara hyperfokuserad för att ens komma över 6000...fan vad jag suger på det här spelet... 😉

Eller vänta, det är ditt spel som suger! Det är inte mig det är fel på, det är världen! 😛😛

Nähää... De e du som suger. Spelet börjar ju knappt ens bli kul förränst man är över 7000. de e då det blir intressant 😄

Nä, spelet fuckar upp sig när jag spelar...och jag har kalla fingrar...och datorn hänger sig typ...och musen fungerar inte som den ska... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...