Jump to content
Annons

testa mitt spel!


VacUm

Recommended Posts

Annons
  • Svar 62
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

😄

Det är sånt skydd är till för 😎

Kul spel 😄

🙂 Detta är ju ett spel för katoliker. Man ska ju hålla undan skyddet!

Ahh! Okej, jag fick för mig att det var ägget som man höll på och grejade med 🙂 .. men det var tvärtom alltså 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

😲

Det är sånt skydd är till för 😛

Kul spel 😄

🙂 Detta är ju ett spel för katoliker. Man ska ju hålla undan skyddet!

Ahh! Okej, jag fick för mig att det var ägget som man höll på och grejade med 😛 .. men det var tvärtom alltså 😄

Det är helt fritt att tolka som man vill... Men jag tror nog påven skulle gilla det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbigt när grejen liksom flyger till och sväljer spermien typ ju 😳 Jag hatar datorer 😄

Men bra jobbat! 😄

Då är du för nära..

ha, det är meningen att man ska bli förbannad när man spelar datorspel. Då är dom bra. 😄 Tar det som en komplimang.

edti: stavfle

Redigerat av VacUm
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Händer ABSOLUT INGENTING!!!

Man hamnar på en brun sida med en vit liten box på sidan, då man klickar på länken. Där står bara "Who's playing?"

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Händer ABSOLUT INGENTING!!!

Man hamnar på en brun sida med en vit liten box på sidan, då man klickar på länken. Där står bara "Who's playing?"

😛

Ja det är lite klurigt, men om du klickar på den vita boxen, skriver in ditt namn (det går även bra att spela under pseudonym) och trycker enter så har du kommit en bra bit på vägen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...