Jump to content
Annons

Gratis samplingsbibliotek på 2GB


Majken

Recommended Posts

Annons
Och vilket tryck det var på downloadservern  😛  😉

Japp... "Återstående tid: 40 tim 50 min"

Jahapp... men då går väl jag och lagar mat sålänge då..

Vad blir det?

[OFF TOPIC]

Kul att du frågar! Det blir en ljuvlig kycklingpanna med mycket paprika och chunkig salsasås, lagom stark. Sen sprinklar jag över några nypor solrosfrön, vilket ger en fin dos med zink och är även bra för oss män, bra för "produktionen" så att säga.

Annars blir det svältföda månaden ut, lade en beställning på Thomann på drygt 6 lax tidigare i veckan. Så... nudlar, riskakor och varuprover från jobbet ett tag framöver.

[/OFF TOPIC]

Ber om ursäkt för OT, men det vore ju oartigt av mig att inte svara. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Jag kunde inte öppna .dmg filen. Fick nåt skumt meddelande om att filen var knas. Laddade ner en gång till. Samma sak. Hmmm. någon som lyckats packa upp filen på Mac?

/L

"DMG-filer öppnas i Finder och skapar en ny "enhet". Man kan även kopiera filer från enheten, och även "mata ut" den, precis som med exempelvis CD-skivor."

Fritt saxat från Wikipedia

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer nu med en utvärdierng:

Över lag låter det bra, väldigt få ljud förhållade till storleken. Skulle säga att det är ett varierat pack & du kommer nog bara använda 1 av ljden som finns här. Så jag ger er följande råd:

Ni som har snabb lina & lite tomt på era diskar, ta hem det.

Ni som har slö lina kan strunta i det, det är inte värt mödan.

Edit: är det bara jag som får en bugg i den? Vid export hackar ljuden till & stannar 😠 .

Edit: Rubrikstavfel fixxxat.

Redigerat av Nexustwins
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...