Jump to content
Annons

Tack och Hej!


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Det är dags för mig att avbryta mina aktiviteter på detta forum. Jag gör det av medicinska skäl - pga mycket allvarliga biverkningar av en astmamedicininhalator. Det är bäst att sluta i tid, medan tid är.

Temporärt eller permanent - det vet bara Gud eller Satan.

😄

Keep up the world - You rockers!

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Det är dags för mig att avbryta mina aktiviteter på detta forum. Jag gör det av medicinska skäl - pga mycket allvarliga biverkningar av en astmamedicininhalator. Det är bäst att sluta i tid, medan tid är.

Temporärt eller permanent - det vet bara Gud eller Satan.

😄

Keep up the world - You rockers!

:musik

Men näe! 😉 Musik du kan inte dra! 😎 Du får inte! 😉😄

Antar att det är det bästa för dig (doh), men krya på dig och lova att du hälsar på! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gör det av medicinska skäl - pga mycket allvarliga biverkningar av en astmamedicininhalator.

Hörru. Vad det dära för en förklaring?? 😄

Du kan ju inte bara sticka så där.

Nåväl, krya på dig och kom tillbaka sen.

😎

Redigerat av flintan
Link to comment
Dela på andra sajter

Näe, dubbelt tråkigt, att du är sjuk och att du lämnar forumet. Nu har jag ju inte läst allt du har skrivit men det jag har läst har varit underhållande och roligt. Fick aldrig höra nån -just det- musik från dig. Kanske jag har missat. Hoppas på ett snabbt tillfrisknande och att du återvänder snart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Meh! Vad är ett musikforum utan musik?? 😕

Förstår inte riktigt kopplingen men om du väljer att göra såhär så har du säkert tänkt igenom det. Jag önskar dej all vällycka i framtiden med vad du nu tar dej för att göra med alla timmar du vinner genom att sluta skriva på forumet. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har i och för sig också svårt att förstå parallellen mellan forumet och en astmamedicin - d v s om du inte är mycket allvarligt sjuk så du lägger ner nästan all verksamhet.

I vilket fall håller jag tummarna för att du skall krya på dig så snabbt som möjligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

Only on the Internet.

Men hur som helst.

Trots att jag anser att min cigarettröksdetektorförmåga är lika bra som din, alternativ att din är överdriven, så hoppas jag att ditt liv blir bra.

Det är svårt att jämföra så subjektiva saker som bra liv.

Men ändå.

Man kan hoppas.

Mycket med lycka och högkvalitetskompression på vägen.

Link to comment
Dela på andra sajter

För helvete mjosik! Inte fan kan du bara slänga in handuken sådär....kom igen nu ditt gamle ålarens!

Även om du känner att du inte orkar vara lika aktiv som du brukar behöver du väl inte måla fan på väggen....-nu får du fanimej kämpa på så vi andra dödliga kan sitta o njuta av din närvaro/existens!

Tjohopp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...