Jump to content
Annons

Southpark avatar invasion?


expanded

Recommended Posts

Annons
Bästa trenden någonsin! Vi bör alla hylla tidernas bästa tv-serie. South Park är störst bäst och vackrast. All måste ha South Park avatarer nu!

Don't forget to bring a towel!

Fan jag hade ju lätt velat vara Towelie 😉

Yeah! that's the melody to Funky Town! ...ha ha ha!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser att ni skriver något, men jag förstår absolut ingenting.

Mpmmppfmp äpff mmmpmfmpmpffmffmfm pppåmfmppfppp fmmppfppm mpföpfffmmfmpåpff ppmmffmfm...

/Kenny

:rolleyes:

Äntligen någon som uttrycker sig begripligt.

Som svar: Jorå visst förstår vi dig, men inte alltid vad du menar. Å andra sidan är det en utmaning att själv reda ut vad man menar när ingen annan förstår. Eller vad menar jag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser att ni skriver något, men jag förstår absolut ingenting.

Mpmmppfmp äpff mmmpmfmpmpffmffmfm pppåmfmppfppp fmmppfppm mpföpfffmmfmpåpff ppmmffmfm...

/Kenny

:rolleyes:

Äntligen någon som uttrycker sig begripligt.

Som svar: Jorå visst förstår vi dig, men inte alltid vad du menar. Å andra sidan är det en utmaning att själv reda ut vad man menar när ingen annan förstår. Eller vad menar jag?

Ja, underförstådd kunskap är det jag förstår bäst. Men att göra sig förstådd med det underförstådda är svårare än många verkar förstått.

Grattis till den fina avataren och 2000 inlägg förresten! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha ha hi ho ho ho,

kolla in min gubbe då !

Hittade en skitful Sothparkgubbe med runt huvve som avatar, som jag satte luva på. Ha ha ha, helt sjukt! Ser ju nästan ut som jag.

Fy fan vad kul. Det är bara ögona som avslöjar att det är en ritad gubbe, he he he.

Den här avataren ska jag ha kvar länge.

/Southpark-Roffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha ha hi ho ho ho,

kolla in min gubbe då !

Hittade en skitful Sothparkgubbe med runt huvve som avatar, som jag satte luva på. Ha ha ha, helt sjukt! Ser ju nästan ut som jag.

Fy fan vad kul. Det är bara ögona som avslöjar att det är en ritad gubbe, he he he.

Den här avataren ska jag ha kvar länge.

/Southpark-Roffe

hahahahaha! 😏😆😆😛😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...