Jump to content
Annons

ojdå måste väll göra en presentation av mig själv


kjellsson (oregistrerad)

Recommended Posts

kjellsson (oregistrerad)

Hej igen!

Haha! Tänkte att jag skulle uppdatera denna presentation lite då jag nyligen återupptäckt Studioforum!

Kan inte begripa att jag en gång i tiden skrivit så fruktansvärt obegripligt 😄 (japp lite gymnasiestudier i Svenska har gjort gott så nu skriver jag inte längre på dialekt)

Heter som sagt Magnus. 21år fyllda och bosatt i Sollefteå, Västernorrland.

Letade mig tillbaka hit då jag nyligen införskaffat Logic pro 9 efter ett par års användande av Logic Express 8.

Ska bli kul att hänga här igen och kolla in era olika projekt och funderingar.

Hörs på forumet!

// Magnus

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

haha nu såg man att de fanns en tråd fför sånt också så man måste väll presentera sig.

het magnus kjellsson och kommer från ramsel i norrland.

e 16år bli 17 i september.

har spela gitarr (nästan oavbrutet :rolleyes: ) i snart 4år.

har då de som huvudinstrument på estetlinjen ja gå på gymnasie.

äger också een zoom mrs-1266 (som nägra kanske redan vet) som de bara klomra se me hela tin.

(tack än en gång te dom som hjälpt me och gett me tips här i forume)

zoomen införskaffa ja me för nån månad sen och har då börja spela in lite eget material.

har då aldri hållt på me inspelning så mycke förut så ja e ju rätt så ny på den fronten.

men men känns bra att man har nå ställe man kan vända sig åt där man kan få snabba svar på frågor och dylikt (bor ju 14mil från närmaste musikaffär).

men men de va väll nog för mig de.

tjo på je.

Redigerat av kjellsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
har spela gitarr (nästan oavbrutet  😱 ) i snart 4år.

😑 Något för Guinness rekordbok..?

Du har ganska toleranta grannar va?

Händerna på täcket bara så att du inte får andra idéer 😮☺️

Hur som helst, hejs & välkommen hit! 😆

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

som de bara klomra se me hela tin

wtf?

(välkommen)

Hahaha, dem förstå int va du pjöller om, men trevlit me na fler falk som sitt å köx oppa studioställe, jänna på neete.

(å hä ä ju int lätt å förklaar för folk som int begrip nåt)..

Välkömmen jänna!

Nu gett ja fara...

EDIT:

(stava nalta tokut.. 😳 )

Redigerat av Umemagnus
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Kjellsson!

Tack för den ROLIGASTE medlemspresentationen jag läst hittills. Underbart med dialekt 😄

Välkommen hit, du har säkert tassat omkring här längre än mig misstänker jag.

Och kram på er alla andra, ni förgyller dagligen min vardag med era kommentarer *fnissar fortfarande*

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 år senare...

Hej granne! Jag bor i Örnsköldsvik så jag var tvungen att stalka dig på facebook. Jag såg ditt band här på något riktigt skitarrangemang för ett tag sedan. Vill minnas att jag tyckte ni var bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

kjellsson (oregistrerad)

Haha se där 😄 Var det möjligtvis du som var en av ljudteknikerna där?

Ja det var ett riktigt skitevent. Har varit minst lika kasst på alla andra ställen också men så publikfattigt som det var i ö-vik har jag nog aldrig upplevt 😛

Tack för responsen dock 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha. Ja visst var det rockkarusellen eller något annat studiefrämjandeskit? Deras idé om göra ett bra event är typ att skicka dit ett band, inte säga det till någon, åka dit och ställa in nån jävla skål med polly, dra hem och smutta på ett sexpack.

Jag var inte ljudtekniker då iaf. Jag var där pga. en kompis vars kusin lirar bas i ert band.

Link to comment
Dela på andra sajter

kjellsson (oregistrerad)

Hehe ja det är ju fan förkastligt hur det sköts från studiefrämjandes håll. Sollefteågiget så sket dom helt i att ens skicka upp en representant/Annonsera/Fixa en Backline/Röstning .

Okej. Då träffade jag säkert dig någongång efter spelningen då när vi stod och snackade med Robert's kusin 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...