Jump to content
Annons

Jag fyller 1000 inlägg...


Piccazzo

Recommended Posts

Annons

Väntar fortfarande på att Olsberg ska infria sitt löfte om att man efter ett visst antal inlägg ska kunna välja sin egen "titel"...

M.A.O  Jag har inget liv... :rolleyes:  😉  😛

Grattis och välkommen till klubben... 😛

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Väntar fortfarande på att Olsberg ska infria sitt löfte om att man efter ett visst antal inlägg ska kunna välja sin egen "titel"...

Har han lovat det?! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaaa, lovat är kanske att ta i, men jag tolkade det som att han tyckte att det var en bra idé...

Minsann, har jag tyckt det? Det har jag säkert gjort 😄

En senkommen tisdagseftermiddagspresent: efter 1500 inlägg kan man nu byta sin titel. Titta under Kontrollpanelen > Edit Profile info > Custom member title (syns endast efter 1500 inlägg).

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaaa, lovat är kanske att ta i, men jag tolkade det som att han tyckte att det var en bra idé...

Minsann, har jag tyckt det? Det har jag säkert gjort 😄

En senkommen tisdagseftermiddagspresent: efter 1500 inlägg kan man nu byta sin titel. Titta under Kontrollpanelen > Edit Profile info > Custom member title.

Oooh, bäst man börjar posta/spamma då! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaaa, lovat är kanske att ta i, men jag tolkade det som att han tyckte att det var en bra idé...

Minsann, har jag tyckt det? Det har jag säkert gjort 😆

En senkommen tisdagseftermiddagspresent: efter 1500 inlägg kan man nu byta sin titel. Titta under Kontrollpanelen > Edit Profile info > Custom member title (syns endast efter 1500 inlägg).

Wohooo!!

Nu gäller det bara att komma på nåt tillräckligt töntigt... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom jag vet att du skämtar Lynxo men andra säkert kommer göra det för att uppnå möjligheten, vill jag uppmundra alla till att vara vaksamma på att det inte sker. All form av spamning för att komma upp i antal inlägg/status kommer innebära raderade inlägg och varningar.

Alternativt åker möjligheten att ändra titel bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaaa, lovat är kanske att ta i, men jag tolkade det som att han tyckte att det var en bra idé...

Minsann, har jag tyckt det? Det har jag säkert gjort 😆

En senkommen tisdagseftermiddagspresent: efter 1500 inlägg kan man nu byta sin titel. Titta under Kontrollpanelen > Edit Profile info > Custom member title (syns endast efter 1500 inlägg).

Wohoo! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom jag vet att du skämtar Lynxo men andra säkert kommer göra det för att uppnå möjligheten, vill jag uppmundra alla till att vara vaksamma på att det inte sker. All form av spamning för att komma upp i antal inlägg/status kommer innebära raderade inlägg och varningar.

Alternativt åker möjligheten att ändra titel bort.

Men snälla kan man inte få räkna OT inläggen då? 😆

Jag kan ju inget om en studio, vet ju knappt vad det är 😳🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom jag vet att du skämtar Lynxo men andra säkert kommer göra det för att uppnå möjligheten, vill jag uppmundra alla till att vara vaksamma på att det inte sker. All form av spamning för att komma upp i antal inlägg/status kommer innebära raderade inlägg och varningar.

Alternativt åker möjligheten att ändra titel bort.

Men snälla kan man inte få räkna OT inläggen då? 🙁

Jag kan ju inget om en studio, vet ju knappt vad det är 😛😱

😳

Hade jag inte gillat dina inlägg så mycket, hade jag nog sagt att du kanske inte skulle posta här... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom jag vet att du skämtar Lynxo men andra säkert kommer göra det för att uppnå möjligheten, vill jag uppmundra alla till att vara vaksamma på att det inte sker. All form av spamning för att komma upp i antal inlägg/status kommer innebära raderade inlägg och varningar.

Alternativt åker möjligheten att ändra titel bort.

Men snälla kan man inte få räkna OT inläggen då? 😎

Jag kan ju inget om en studio, vet ju knappt vad det är 😛😱

😳

Hade jag inte gillat dina inlägg så mycket, hade jag nog sagt att du kanske inte skulle posta här... 😠

Åh, jag gillar dig med 🙁

Inte spamma var det ja 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom jag vet att du skämtar Lynxo men andra säkert kommer göra det för att uppnå möjligheten, vill jag uppmundra alla till att vara vaksamma på att det inte sker. All form av spamning för att komma upp i antal inlägg/status kommer innebära raderade inlägg och varningar.

Alternativt åker möjligheten att ändra titel bort.

Men snälla kan man inte få räkna OT inläggen då? 😆

Jag kan ju inget om en studio, vet ju knappt vad det är 😛🙂

😱

Hade jag inte gillat dina inlägg så mycket, hade jag nog sagt att du kanske inte skulle posta här... 😠

Åh, jag gillar dig med 😆

Inte spamma var det ja 😆

Spam, vad e det? 😳 Nån drog? 🙁

Får man prova? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Piccazzo!

(Jobbat mer med Rian?)

Nej tyvärr , har inte haft tid.Varit extremt bokad med en Hip-Hop produktion som skickas till

New york om ett par veckor och 15 låtar var tvunga att ksrivas och produceras.

Men ska se om jag/vi hinner få till nått nytt till sommaren...

Och tack förresten

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...