Jump to content
Annons

Studiofestival - Punk


Mutz

Recommended Posts

Annons
  • Svar 221
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Ja nu jävlar ska det spelas punk -man har ju hela helgen på sig... 

mer ska väl inte behövas till en punk låt 😲

Nej, en hel helg hinner man väl me en kasse punklåtar eller? 🙂

Japp.. det och sjutton 4 CDs antologier... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, min låt blir inte med

det var ju synd! men vi kanske får höra resultatet på forumet ändå? :rolleyes:

Redigerat av sixties
Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, blev så pepp att jag drog ihop ett andra bidrag.. om det finns plats till ett extra? I vilket fall så kommer bidraget/en imorrn eftersom jag måste låna en bas innan det blir helt klart..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, blev så pepp att jag drog ihop ett andra bidrag.. om det finns plats till ett extra? I vilket fall så kommer bidraget/en imorrn eftersom jag måste låna en bas innan det blir helt klart..

ja, ni har ju måndagen på er att göra klart era bidrag, verkar ju bli några stycken, ska bli kul att äntligen få höra dem! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

GAH.

Läggs bidragen upp efter tolvslaget eller under dagen imorgon? :\

Jag vill höra nuuuuu! 😛

Skall bli grymt intressant!

Jag röstar för strax efter 12 slaget ;D

Redigerat av alekks
Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, blev så pepp att jag drog ihop ett andra bidrag.. om det finns plats till ett extra? I vilket fall så kommer bidraget/en imorrn eftersom jag måste låna en bas innan det blir helt klart..

Låna en bas? Lägga ner sån energi.. 😄

Jag tog elgitarren akustiskt på bakre micken och basen på max.. skitbra vetlaru..de e punk!! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bidragen kommer upp troligen under tisdagkväll.

så om någon är lite försenad så se till att ditt bidrag är inne senast på tisdag, sen är det bara att lyssna och rösta. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, blev så pepp att jag drog ihop ett andra bidrag.. om det finns plats till ett extra? I vilket fall så kommer bidraget/en imorrn eftersom jag måste låna en bas innan det blir helt klart..

Låna en bas? Lägga ner sån energi.. 😆

Jag tog elgitarren akustiskt på bakre micken och basen på max.. skitbra vetlaru..de e punk!! 😱

Hehe ja kanske lite pretantiöst, menmen, nu har jag en bas här iaf så bidragen kommer under kvällen 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tips till alla punk intresserade:

På Debaser i Stockholm

Tor 25/5 MOB 47 (matine + kväll) förköp

Mob 47 har alltså återförenats. kolla hemsidan, det finns film klipp av nya repningar och gammla låtar att lyssna på.

mob 47 hemsida

Link to comment
Dela på andra sajter

Olsbergfestivalen hade 24 eller 25 bidrag. Kan vi slå det?! 

var det inte då man kunde vinna behringer prylar för några tusen?

då smäller det här högra när det inte är några dyra prylar i pris. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Amen..... tisdag kväll.... jag ville ju höra dom nu

nu är det inte långt kvar innan vi får lyssna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får vi komma igång med festivalpsykningarna oxå! 😉

Det har varit lite slappt på den fronten.

Har du kommit igång me Qubajs, Sixties, eller är det Tandbergaren som gäller!???

Redigerat av dede
Link to comment
Dela på andra sajter

"diisar stället .. vad menar Ni med "PUNK" ? kul att generen kan ha festival ... He he i vad det gäller Punk .. "You are a bunch of fucking looooooser's",

av ..................." Har Ni Hört det förut? ..

He he he Boy's & Girl's eller vare Berth Karsson som kom påre? Punk eju för fan ett leverne .. har Ni inte fattare? Rock'n Roll på er istället ... eller är Ni för bra för 'e?

ps: detta provokation är endast för Dom som vill ta åt sig .. Ni resten kan ställa Er i kö! Ok vill Ni ha en punk dänga så får Ni lov att höra er live .... " thrue my fist" - Hört det förut ... ((Eko - eko - ekooooo)) - näe 'e trött nu .. CU mate's.

Job!

Redigerat av job
Link to comment
Dela på andra sajter

"diisar stället .. vad menar Ni med "PUNK" ? kul att generen kan ha festival ... He he i vad det gäller Punk .. "You are a bunch of fucking looooooser's", Hört det förut? ..

He he he Boy's & Girl's eller vare Berth Karsson som kom påre? Punk eju för fan ett leverne .. har Ni inte fattare? Rock'n Roll på er istället ... eller är Ni för bra för 'e?

ps: detta provokation är endast för Dom som vill ta åt sig .. Ni resten kan ställa Er i kö! Ok vill Ni ha en punk dänga så får Ni lov att höra er live .... " thrue my fist" - Hört det förut ... ((Eko - eko - ekooooo)) - näe 'e trött nu .. CU mate's.

Job!

" Hupp" ? Vad 'e Punk .. ? Unk .. nk .. k?

Link to comment
Dela på andra sajter

För att citera Lindeman:

"Det bor en punkrockare i staden

han krockar pungar mest hela dagen

han krockar stora

han krockar små

han krockar några så dom blir blå.

Far åt helvete! "

Ser fram emot att höra bidragen! Hoppas att det vankas lite grindcore och inte bara Blink 182-pop. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

"diisar stället .. vad menar Ni med "PUNK" ? kul att generen kan ha festival ... He he i vad det gäller Punk .. "You are a bunch of fucking looooooser's",

av ..................." Har Ni Hört det förut? ..

He he he Boy's & Girl's eller vare Berth Karsson som kom påre? Punk eju för fan ett leverne .. har Ni inte fattare? Rock'n Roll på er istället ... eller är Ni för bra för 'e?

ps: detta provokation är endast för Dom som vill ta åt sig .. Ni resten kan ställa Er i kö! Ok vill Ni ha en punk dänga så får Ni lov att höra er live .... " thrue my fist" - Hört det förut ... ((Eko - eko - ekooooo)) - näe 'e trött nu .. CU mate's.

Job!

Ä fan, du var ju inte född när det begav sig! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...