Jump to content
Annons

Studiofestival - Punk


Mutz

Recommended Posts

Annons
  • Svar 221
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Tänkte att det kunde vara kul om man körde punkfestivalen varje år vid den här tiden. Eftersom det är en sån rolig festival. 😆

"They seek him here, they seek him there,

"those Forum-Punks seek him everywhere.

"Is he in heaven or is he in hell?

"That damned elusive mutzernel."

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

😠

Har stött på patrull..... Har fan inget program att packa ihop skiten med och det blir skit krångligt att lägga upp alla som egna länkar.... Så ni får vänta tills imorgon kväll får jag luska ut vad för prog jag ska ha för att packa.... Sorry... 😏

Ingen som vet något bra att pack program för mac som packari rar eller i zip format så att Pc användarna kan öppna dom också.

Link to comment
Dela på andra sajter

😠

Har stött på patrull..... Har fan inget program att packa ihop skiten med och det blir skit krångligt att lägga upp alla som egna länkar.... Så ni får vänta tills imorgon kväll får jag luska ut vad för prog jag ska ha för att packa.... Sorry... 😏

Ingen som vet något bra att pack program för mac som packari rar eller i zip format så att Pc användarna kan öppna dom också.

Det är väl bara att lägga allt i en map... högerklicka och välja "skapa arkiv av"... eller så kan du tanka hem StuffIt! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

😠

Har stött på patrull..... Har fan inget program att packa ihop skiten med och det blir skit krångligt att lägga upp alla som egna länkar.... Så ni får vänta tills imorgon kväll får jag luska ut vad för prog jag ska ha för att packa.... Sorry... 😏

Äh, Du har bara inte blivit klar än med ditt eget bidrag!!!!!!!! 😳😱

Link to comment
Dela på andra sajter

nu har du ju några program att prova med så kanske, det går att lösa i kväll. det är väldigt länge till i morgon.

fixa bara så man kan ladda hem låtarna så fixar vi röstningstråden i morgon!!

Link to comment
Dela på andra sajter

omg. det här är mer punk än min f.d. basist (lämnade mycket lovande band för ett punkband, ja nutid, inte när punken var som störst ;P). och för att liksom bara göra klart hur punk han är så använder han kilt, året om... och stålhettade kängor. ;P

Link to comment
Dela på andra sajter

nu är det imorgon och det är kväll... kommer låtarna snart? 😱

alltså var problemet att kunna få PC användare att packa upp? alltså att mutz inte kunde fixa .zip/rar/whatever. utan bara mac?

För det borde väl finnas program som kan packa upp mac kompresserad filer (.ac?).

I.s.f. borde det ju vara PC användarnas "ansvar" att greja ett sådant program och låta dem som har sådant program (tycker mig minnas att winrar kan hantera .ac) kunna tanka låtarna nu och de som inte vill fixa ett program som hanterar ac, kan vänta till imorgon ;P

Eller var problemet att kompressera filer på mac överhuvudtaget?! ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂

Har stött på patrull..... Har fan inget program att packa ihop skiten med och det blir skit krångligt att lägga upp alla som egna länkar.... Så ni får vänta tills imorgon kväll får jag luska ut vad för prog jag ska ha för att packa.... Sorry...  😮

Äh, Du har bara inte blivit klar än med ditt eget bidrag!!!!!!!! 😄😱

Haha fan du kom på mig... Nej det har allt legat och gottat till sig i flera dagar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...