Myrli Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 bassist spelar super mario bros på en 11:a strängad bas Kolla in den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 🙂😎🙁🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 bassist spelar super mario bros på en 11:a strängad bas Kolla in den! Häftigt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 🙂 wooooha.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Den har jag redan sett 😠 Han spelar ju bara på de fem nedersta strängarna? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sundpa Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Right on dude!! Helgrymmt alltså! 🙂 Mer kult än så går nog inte att lira på en bas (oavsett sträng-antal)! //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 jävligt skön lirare!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 Fast ärligt talat, han spelar ju faktiskt väldigt dåligt? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 Han missar en ton här o där men eftersom jag själv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte säga att han är dålig... 😄 Kul klipp - hade inte sett förut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 cool kille 😄 det låter mer gura än bas, men det är skickligt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 Najs! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 Han missar en ton här o där men eftersom jag själv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte säga att han är dålig... 😄 Nån ton här och där? 😄 Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstämman så hör du att den i stora delar är fruktansvärt bluddrig (trots att den är delvis förenklad mot orginalet). Dessutom är han jäkligt otajt. Det känns som att han försöker spela den väldigt mkt snabbare än vad han egentligen klarar av. 😄 Cool penisförlängare bas dock... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 17 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 17 februari 2006 (redigerat) Han missar en ton här o där men eftersom jag själv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte säga att han är dålig... 🙂 Nån ton här och där? 😉 Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstämman så hör du att den i stora delar är fruktansvärt bluddrig (trots att den är delvis förenklad mot orginalet). Dessutom är han jäkligt otajt. Det känns som att han försöker spela den väldigt mkt snabbare än vad han egentligen klarar av. 😱 Cool penisförlängare bas dock... Äh.. varför måste man alltid klaga på att folk spelar dåligt. Skit i det, han försöker ju lira supermariobros på en 11 strängad bas och lyckas så pass bra att man hör vad han spelar. Det är som om jag skulle spela månskenssonaten med en kaffe sked. 😆 eller kanske inte. Edit: kan ni göra det bättre själv? Redigerat 17 februari 2006 av Myrli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 februari 2006 Dela Postat 17 februari 2006 (redigerat) Han missar en ton här o där men eftersom jag själv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte säga att han är dålig... 🙂 Nån ton här och där? 😉 Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstämman så hör du att den i stora delar är fruktansvärt bluddrig (trots att den är delvis förenklad mot orginalet). Dessutom är han jäkligt otajt. Det känns som att han försöker spela den väldigt mkt snabbare än vad han egentligen klarar av. 😱 Cool penisförlängare bas dock... Äh.. varför måste man alltid klaga på att folk spelar dåligt. Skit i det, han försöker ju lira supermariobros på en 11 strängad bas och lyckas så pass bra att man hör vad han spelar. Det är som om jag skulle spela månskenssonaten med en kaffe sked. 😆 eller kanske inte. Edit: kan ni göra det bättre själv? Äh.. varför måste man alltid fråga om man kan göra det bättre själv? Skit i det, det har väl ändå ingenting med saken att göra? Redigerat 17 februari 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 17 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 17 februari 2006 Han missar en ton här o där men eftersom jag själv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte säga att han är dålig... 🙂 Nån ton här och där? 😉 Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstämman så hör du att den i stora delar är fruktansvärt bluddrig (trots att den är delvis förenklad mot orginalet). Dessutom är han jäkligt otajt. Det känns som att han försöker spela den väldigt mkt snabbare än vad han egentligen klarar av. 😱 Cool penisförlängare bas dock... Äh.. varför måste man alltid klaga på att folk spelar dåligt. Skit i det, han försöker ju lira supermariobros på en 11 strängad bas och lyckas så pass bra att man hör vad han spelar. Det är som om jag skulle spela månskenssonaten med en kaffe sked. 😆 eller kanske inte. Edit: kan ni göra det bättre själv? Äh.. varför måste man alltid fråga om man kan göra det bättre själv? Skit i det, det har väl ändå ingenting med saken att göra? jo det har det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 17 februari 2006 Dela Postat 17 februari 2006 Han missar en ton här o där men eftersom jag själv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte säga att han är dålig... 🙂 Nån ton här och där? 🙁 Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstämman så hör du att den i stora delar är fruktansvärt bluddrig (trots att den är delvis förenklad mot orginalet). Dessutom är han jäkligt otajt. Det känns som att han försöker spela den väldigt mkt snabbare än vad han egentligen klarar av. 🙁 Cool penisförlängare bas dock... Äh.. varför måste man alltid klaga på att folk spelar dåligt. Skit i det, han försöker ju lira supermariobros på en 11 strängad bas och lyckas så pass bra att man hör vad han spelar. Det är som om jag skulle spela månskenssonaten med en kaffe sked. 😉 eller kanske inte. Edit: kan ni göra det bättre själv? Äh.. varför måste man alltid fråga om man kan göra det bättre själv? Skit i det, det har väl ändå ingenting med saken att göra? jo det har det. Det har det absolut, tycker i alla fall jag. Det är ju j-t lätt att kritisera andra medan man själv inte kan prestera lika bra. Picasso?! Vilken kludd, vilken unge som helst kan måla som den fjanten. Javisst kan de... men gör det själv då och bli världsberömd konstnär. 😛 Nåja, jag menar inte att flamma egentligen, så sorry om ni tog illa upp. 🙂 Och ja, jag vet att basisten i videon inte är en världsberömd musiker (eller?!) men varför bara klaga, det är så negativt! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 17 februari 2006 Dela Postat 17 februari 2006 Ja det är så totalt irrelevant om man kan göra det själv eller inte? Jag kan t ex inget om textilarbete, men det betyder väl inte att jag vill ha på mej kläder som är dåligt sydda? 😏 Och btw så kan jag visst framföra super mario bättre, iofs inte på bas men väl på piano (vilket säkert är lättare iofs, men ändå. Jag spelar inte bas så det är lite väl mkt att begära tycker jag). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 17 februari 2006 Dela Postat 17 februari 2006 Ja det är så totalt irrelevant om man kan göra det själv eller inte? Jag kan t ex inget om textilarbete, men det betyder väl inte att jag vill ha på mej kläder som är dåligt sydda? 😕 Och btw så kan jag visst framföra super mario bättre, iofs inte på bas men väl på piano (vilket säkert är lättare iofs, men ändå. Jag spelar inte bas så det är lite väl mkt att begära tycker jag). Om du inte kan sy så kan du inte avgöra vad som är dålig sömnad! 😄😆😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tophe Postat 17 februari 2006 Dela Postat 17 februari 2006 (redigerat) Jag kan inte bygga flygplan, men jag vet att det är ett dåligt plan om vingarna trillar av. (apropå att tråden är påväg åt ett annat håll) Redigerat 17 februari 2006 av Tophe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 17 februari 2006 Dela Postat 17 februari 2006 Ball film 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Dela Postat 17 februari 2006 Jag klarade av att hitta det underhållande, fascinerande och intressanta i det hela utan att hänga upp mig på pyttedetaljer. Nej, det har ingen betydelse om man kan själv eller inte. Det finns vidunderligt bra kördirigenter som inte kan sjunga för fem penni (öre?). men det oaktat är mycket ansedda och duktiga. Och dom får med full rätt kritisera körens arbete. Trots att dom själv sjunger som kråkor. Krax-krax. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 17 februari 2006 Dela Postat 17 februari 2006 Hehe, fan vad grym! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 20 februari 2006 Dela Postat 20 februari 2006 Jag tycker att hans småfel är rätt charmiga. Det är lustigt att man orkar hänga upp sig på dem. Särskilt eftersom han uppenbarligen inte raggar skivkontrakt eller medverkar i en tävling på klippet. Det är bara en kul grej. Slappna av och upptäck att musik kan vara kul också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fregrit (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-4...1012064&q=Mario 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 (redigerat) Gymmt fast än att det låter som det gör. . Ett stort plus för att han kunde hela. 😳 -------------------------------------------------------------- Nåra stycken med förbundna på piano här då ^^. http://video.google.com/videoplay?docid=42...7181561&q=Mario Redigerat 6 mars 2006 av xdjs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 Coolt...😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Järven Postat 7 mars 2006 Dela Postat 7 mars 2006 (redigerat) Nintendo-generationen! Suck..!! Ps. Gitarristen var bäst! Ds. Redigerat 7 mars 2006 av Järven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
El Gatto (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Dela Postat 7 mars 2006 Jean Baudin heter killen, spelar i ett band som heter nuclear rabbit! Det finns länkat från hans sida till hans myspace, där finns det lite andra soloprylar har bara lyssnat lite grann men helt bortgjord är han inte!! www.jeanbaudin.com www.nuclearrabbit.com Basarna byggs av Conklin (www.conklinguitars.com). De bygger även en hel del andra instrument typ urballade 9-strängade gitarrer!! och då snackar vi inte oktavsträngar..... 😄 Cheers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.