Jump to content
Annons

Lite om mig själv - eftersom man 'e Ny här.


job

Recommended Posts

Är 40 årig frilansande lärarvikarie med intresse för ljud & bild.

Bor i en liten kommun 2 mil utanför Västerås, med wife och 2 tonårs barn 13/17.

Läser gärna vetenskapliga skönlitteraturer inom fysik / teknik / kosmologi .. Favorit författare Isac Aasimov mf.

Fritiden ängnar jag mig åt att fiske / natur / familjen / musik & bild.

1:Jag har mycket ideer om grafisk formgivning inom IT miljö.

Mitt intresse av Bild - datagrafik - ljud och rörliga bilder är mycket stort.

2:Är konstnärligt lagd - gör ((eller gjorde i mitt tidigare liv)) egna skiss och layouts eller enklare Gif animationer till hemsidor.... al'a -90talet.

3:Är duktig på frihand - skarpt bildminne och är kreativ att kunna visuallisera nya vägar och lösningar inom form och bild.

4:musiker sedan 27 år mest i min privata hem miljö - har spelat i blandade konstulationer sedan -80 tal - gör mycket egen musik - exprementerar med ljud i all dess former. (( SAYING NO 2 COVER's )) trixar ju mycket med eget. eller ere bara en upprepning av vad man har eventuellt hört tidigare ((hmmm)) nåja, nog om det.

5:Har arbetat mest inom skolan åk 7-9 med Bild/Musik/Svenska/Engelska/No mm och mina mål är att få arbete som bild lärare inom en snar framtid på 65%.

6:Har egna planer att starta (privat) + (hobby) - MusikStudio nästa år 2007 - just för att stimulera unga med musik intresse inom kommunen och omnejd.

mvh: job

Redigerat av job
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
... Och rör inte mina öl. 🥰 Hejs å välkommen!!!

((Hum hum)) Dricker ju för f... bara singlevingelmalt Whisky .. skål å stig in i min borg ..

för här bjuds det på äkta vara (ps: ska det vara öl så hoppas jag att det 'e Kilkenny)

""B U R P"" 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

... Och rör inte mina öl. 🙂 Hejs å välkommen!!!

((Hum hum)) Dricker ju för f... bara singlevingelmalt Whisky .. skål å stig in i min borg ..

för här bjuds det på äkta vara (ps: ska det vara öl så hoppas jag att det 'e Kilkenny)

""B U R P"" 😉

Faen! En fin smakare till! 😄 Vad kul! Absolut, ta så många öl du vill, har allt singlemalt virre här också. Goda cigarrer och ett par sköna filttofflor!!! (Fast DE rör du inte) 🥰

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...