Jump to content
Annons

IRL i Stockholm


Pellesnusk

Recommended Posts

Annons
  • Svar 406
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Sa ni öl? Jag blir lite sugen måste jag erkänna 🙂

/Majken

Klart du ska följa med! Kan tänka mig att Björn och Mats skulle behöva en Carmen-paus de också 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev lite närmre med denna, men fortfarande jävligt långt bort för en IRL.

Fan vad härligt att höra en norrlänning som erkänner att det är långt från norrland till resten av världen 😳 .

Annars brukar det mest låta som "nej men det är ju bara 25 mil, klart man cyklar över på en kopp kaffe".

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev lite närmre med denna, men fortfarande jävligt långt bort för en IRL.

Fan vad härligt att höra en norrlänning som erkänner att det är långt från norrland till resten av världen 😆 .

Annars brukar det mest låta som "nej men det är ju bara 25 mil, klart man cyklar över på en kopp kaffe".

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Hakar självklart på! Iaf en liten sväng.. Carmen? Det är jävligt stark musik där frammåt kvällskvisten.. Finns det inget lugnare?

Du tänker inte på söderkällaren då? Jag har aldrig haft problem med för stark musik där och jag är där varje vecka 😳

hum.. Gör jag det? Ligger det precis i närheten där? (har ingen koll på dom där ställena egentligen)

Jaja, Carmen blir bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hakar självklart på! Iaf en liten sväng.. Carmen? Det är jävligt stark musik där frammåt kvällskvisten.. Finns det inget lugnare?

Du tänker inte på söderkällaren då? Jag har aldrig haft problem med för stark musik där och jag är där varje vecka 😳

hum.. Gör jag det? Ligger det precis i närheten där? (har ingen koll på dom där ställena egentligen)

Jaja, Carmen blir bra.

Carmen ligger runt hörnet från Söderkällaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hakar självklart på! Iaf en liten sväng.. Carmen? Det är jävligt stark musik där frammåt kvällskvisten.. Finns det inget lugnare?

Du tänker inte på söderkällaren då? Jag har aldrig haft problem med för stark musik där och jag är där varje vecka 😄

hum.. Gör jag det? Ligger det precis i närheten där? (har ingen koll på dom där ställena egentligen)

Jaja, Carmen blir bra.

Carmen ligger runt hörnet från Söderkällaren.

Carmen @ sunkhak.se 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hakar självklart på! Iaf en liten sväng.. Carmen? Det är jävligt stark musik där frammåt kvällskvisten.. Finns det inget lugnare?

Du tänker inte på söderkällaren då? Jag har aldrig haft problem med för stark musik där och jag är där varje vecka 😄

hum.. Gör jag det? Ligger det precis i närheten där? (har ingen koll på dom där ställena egentligen)

Jaja, Carmen blir bra.

Carmen ligger runt hörnet från Söderkällaren.

Carmen @ sunkhak.se 😮

eller de utmärkta möjligheterna till intensiv passivrökning som förtrollar vet vi inte.

va, är det uteservering ? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hakar självklart på! Iaf en liten sväng.. Carmen? Det är jävligt stark musik där frammåt kvällskvisten.. Finns det inget lugnare?

Du tänker inte på söderkällaren då? Jag har aldrig haft problem med för stark musik där och jag är där varje vecka 🙂

hum.. Gör jag det? Ligger det precis i närheten där? (har ingen koll på dom där ställena egentligen)

Jaja, Carmen blir bra.

Carmen ligger runt hörnet från Söderkällaren.

Carmen @ sunkhak.se 😛

eller de utmärkta möjligheterna till intensiv passivrökning som förtrollar vet vi inte.

va, är det uteservering ? 😮

En gammal artikel 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

...och när blir det en IRL i Vimmerby?!  😉

Vimmerby? Var det där Astrid Lindgren bodde?

Juppz!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hakar självklart på! Iaf en liten sväng.. Carmen? Det är jävligt stark musik där frammåt kvällskvisten.. Finns det inget lugnare?

Du tänker inte på söderkällaren då? Jag har aldrig haft problem med för stark musik där och jag är där varje vecka 😳

hum.. Gör jag det? Ligger det precis i närheten där? (har ingen koll på dom där ställena egentligen)

Jaja, Carmen blir bra.

Carmen ligger vägg i vägg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj va sugen jag blir... 😳

Får se om jag orkar cykla upp till Sthlm... beror på om jag får låna mammas cykel eller ej... 😄

Cykla är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske dyker upp och visar mitt vackra ansikte!!! Ska se bara om man kan komma ifrån barn och flickvän med ursäkten "jag ska träffa några studionördar jag har snackat med på ett internetforum och dricka öl".

Den där är kul! Förra gången lade jag dessutom till "och två av dem kommer att sova över hos oss." 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

nu kanske jag får min IRL studo-dos så jag slipper åka till Danmark på IRL i mars.

😉

Hallådär! 😏

Hehehe... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj va sugen jag blir... 😏

Får se om jag orkar cykla upp till Sthlm... beror på om jag får låna mammas cykel eller ej... 😉

Cykla är bra.

mm... och ekonomiskt, samt miljövänligt!

Hur dax o vad kommer hända ungefär. Eftersom jag inte har passerat 18 så gissar jag att jag inte kan delta om det är på nån pub eller så... 😉

Så då spelar det ingen roll om jag får låna mammas cykel eller ej... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Alternativt ställe: Underbara Bar! Ligger mitt emot Carmen. Riktigt trevligt, lagom musiknivå, mindre folk och snygg inredning. Priserna är lite högre än Carmens dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj va sugen jag blir... :rolleyes:

Får se om jag orkar cykla upp till Sthlm... beror på om jag får låna mammas cykel eller ej... 😉

Cykla är bra.

mm... och ekonomiskt, samt miljövänligt!

Hur dax o vad kommer hända ungefär. Eftersom jag inte har passerat 18 så gissar jag att jag inte kan delta om det är på nån pub eller så... 😕

Så då spelar det ingen roll om jag får låna mammas cykel eller ej... 🙁

illa... du fyller 18 år 12/8 eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj va sugen jag blir... :rolleyes:

Får se om jag orkar cykla upp till Sthlm... beror på om jag får låna mammas cykel eller ej... 😉

Cykla är bra.

mm... och ekonomiskt, samt miljövänligt!

Hur dax o vad kommer hända ungefär. Eftersom jag inte har passerat 18 så gissar jag att jag inte kan delta om det är på nån pub eller så... 😕

Så då spelar det ingen roll om jag får låna mammas cykel eller ej... 🙁

illa... du fyller 18 år 12/8 eller?

Nä 17 🙁

Jag är en liten plutt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj va sugen jag blir... :rolleyes:

Får se om jag orkar cykla upp till Sthlm... beror på om jag får låna mammas cykel eller ej... 😉

Cykla är bra.

mm... och ekonomiskt, samt miljövänligt!

Hur dax o vad kommer hända ungefär. Eftersom jag inte har passerat 18 så gissar jag att jag inte kan delta om det är på nån pub eller så... 😕

Så då spelar det ingen roll om jag får låna mammas cykel eller ej... 🙁

illa... du fyller 18 år 12/8 eller?

Nä 17 🙁

Jag är en liten plutt...

Hehe... en liten plutt? Du hinner vara "en stor plutt" också, oroa dig inte. Jag är 26 och känner mig ibland riktigt gammal. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag kanske dyker upp och visar mitt vackra ansikte!!! Ska se bara om man kan komma ifrån barn och flickvän med ursäkten "jag ska träffa några studionördar jag har snackat med på ett internetforum och dricka öl".

Den där är kul! Förra gången lade jag dessutom till "och två av dem kommer att sova över hos oss." 🙂

😳

Jag tänkte på det tidigare, vad fan ska man säga att man ska göra? 😄 Det måste låta väldigt dumt i omgivningens öron.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske dyker upp och visar mitt vackra ansikte!!! Ska se bara om man kan komma ifrån barn och flickvän med ursäkten "jag ska träffa några studionördar jag har snackat med på ett internetforum och dricka öl".

Den där är kul! Förra gången lade jag dessutom till "och två av dem kommer att sova över hos oss." 🙂

😳

Jag tänkte på det tidigare, vad fan ska man säga att man ska göra? 😄 Det måste låta väldigt dumt i omgivningens öron.

Äsch, oroa dig inte för det Marcus! Dissa mönstringen och häng på till Carmen!

Link to comment
Dela på andra sajter

om jag ska komma får jag fan ta och lära känna lite folk här innan. skulle vara skumt om ingen vet vem jag är och jag har ingen aning om vilka ni är!

HEJ!

jag heter micke!

kramar,

~ fårs

edit: fast med några öl i magen brukar det gå att göra nya bekantskaper ganska snabbt.

Redigerat av force_fEd
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...